„თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2023 წლის 21 დეკემბრის №7 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის შესახებ

„თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2023 წლის 21 დეკემბრის №7 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის შესახებ
დოკუმენტის ნომერი 13
დოკუმენტის მიმღები თიღვის მუნიციპალიტეტი
მიღების თარიღი 01/07/2024
დოკუმენტის ტიპი მუნიციპალიტეტის საკრებულოს დადგენილება
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი ვებგვერდი, 02/07/2024
სარეგისტრაციო კოდი 190020020.35.145.016212
13
01/07/2024
ვებგვერდი, 02/07/2024
190020020.35.145.016212
„თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2023 წლის 21 დეკემბრის №7 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის შესახებ
თიღვის მუნიციპალიტეტი
 

თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს

დადგენილება №13

2024 წლის 1 ივლისი

ქ. თბილისი

 

„თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2023 წლის 21 დეკემბრის №7 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის შესახებ

საქართველოს ორგანული კანონის „ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსი“ მე-16 მუხლის მე-2 პუნქტის „ა“ ქვეპუნქტის, 24-ე მუხლის პირველი პუნქტის „დ.ა.“ ქვეპუნქტის, 61-ე მუხლის პირველი და მე-2 პუნქტის, „ნორმატიული აქტების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 20-ე მუხლის მე-4 პუნქტის საფუძველზე თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულო ადგენს :


მუხლი 1

შეტანილ იქნეს ცვლილება „თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2023 წლის 21 დეკემბრის №7 დადგენილებაში (www.matsne.gov.ge, 21/12/2023; 190020020.35.145.016206) და დადგენილების პირველი მუხლით დამტკიცებული დანართი №1 ჩამოყალიბდეს თანდართული რედაქციით.

მუხლი 2
დადგენილება ამოქმედდეს გამოქვეყნებისთანავე.

თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს თავმჯდომარერევაზ ჭავჭავაძე



დანართი №1

 

თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტი


თავ   I

თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ძირითადი მაჩვენებლები  

მუხლი 1.  თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ბალანსი

  განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ბალანსი, თანდართული რედაქციით:

   ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

შემოსავლები

1,854.3

2,050.0

2,240.0

20.0

2,220.0

გადასახადები

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

გრანტები

1,850.0

2,040.0

2,230.0

20.0

2,210.0

სხვა შემოსავლები

4.3

10.0

10.0

0.0

10.0

ხარჯები

1,824.6

2,019.8

2,303.0

20.0

2,283.0

შრომის ანაზღაურება

895.2

995.6

1,075.1

0.0

1,075.1

საქონელი და მომსახურება

197.1

225.4

310.5

0.0

310.5

სუბსიდიები

347.5

404.9

490.7

0.0

490.7

სოციალური უზრუნველყოფა

170.1

209.2

169.2

20.0

149.2

სხვა ხარჯები

214.6

184.7

257.6

0.0

257.6

საოპერაციო სალდო

29.7

30.2

-63.0

0.0

-63.0

არაფინანსური აქტივების ცვლილება

14.3

2.8

17.6

0.0

17.6

ზრდა

14.3

2.8

17.6

0.0

17.6

მთლიანი სალდო

15.4

27.4

-80.6

0.0

-80.6

ფინანსური აქტივების ცვლილება

15.4

27.4

-80.6

0.0

-80.6

ზრდა

15.4

27.4

0.0

0.0

0.0

ვალუტა და დეპოზიტები

15.4

27.4

0.0

0.0

0.0

კლება

0.0

0.0

80.6

0.0

80.6

ვალუტა და დეპოზიტები

0.0

0.0

80.6

0.0

80.6

ბალანსი

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

 

  მუხლი 2. თიღვის მუნიციპალიტეტის  ბიუჯეტის შემოსულობები, გადასახდელები და ნაშთის ცვლილება

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსულობები, გადასახდელები და ნაშთის ცვლილება, თანდართული რედაქციით:  

   

ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

შემოსულობები

1,854.3

2,050.0

2,240.0

20.0

2,220.0

შემოსავლები

1,854.3

2,050.0

2,240.0

20.0

2,220.0

არაფინანსური აქტივების კლება

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

ვალდებულებების ზრდა

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

გადასახდელები

1,838.9

2,022.6

2,320.6

20.0

2,300.6

ხარჯები

1,824.6

2,019.8

2,303.0

20.0

2,283.0

არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

2.8

17.6

0.0

17.6

ვალდებულებების კლება

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

ნაშთის ცვლილება

15.4

27.4

-80.6

0.0

-80.6

 

მუხლი 3.  თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსავლები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის შემოსავლები 2 240.0 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

 ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

შემოსავლები

1 854,3

2 050,0

2 240,0

20,0

2 220,0

გრანტები

1 850,0

2 040,0

2 230,0

20,0

2 210,0

სხვა შემოსავლები

4,3

10,0

10,0

0,0

10,0

 

მუხლი 4. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის გადასახადები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის გადასახადები 0.0 ათასი ლარის ოდენობით.

 

მუხლი 5. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის გრანტები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის გრანტები 2 230.0 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

ათასი ლარი  

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

გრანტები

1,850.0

2,040.0

2,230.0

  სხვა სახელმწიფო ერთეულებიდან მიღებული გრანტები

1,850.0

2,040.0

2,230.0

      მიმდინარე

1,850.0

2,040.0

2,230.0

       გრანტები ცენტრალური ბიუჯეტიდან

1,850.0

2,040.0

2,230.0

      გრანტები სახელმწიფო ბიუჯეტიდან

1,850.0

2,040.0

2,230.0

       მიზნობრივი ტრანსფერი

35.0

40.0

20.0

       სპეციალური ტრანსფერი

1,815.0

2,000.0

2,210.0

 

მუხლი 6. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის სხვა  შემოსავლები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის სხვა შემოსავლები 10.0 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

 ათასი ლარი  

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის გეგმა

2024 წლის გეგმა

სხვა შემოსავლები

4.3

10.0

10.0

     შემოსავლები საკუთრებიდან

4.3

10.0

10.0

          პროცენტები

4.3

10.0

10.0

წინა წელს გამოუყენებელი და დაბრუნებული საბიუჯეტო სახსრები

0.0

0.0

0.0

 

მუხლი  7.  თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ხარჯები

  განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის ხარჯები 2 235.0 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

 

ათასი ლარი  

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

ხარჯები

1,824.6

2,019.8

2,303.0

20.0

2,283.0

შრომის ანაზღაურება

895.2

995.6

1,075.1

0.0

1,075.1

საქონელი და მომსახურება

197.1

225.4

310.5

0.0

310.5

სუბსიდიები

347.5

404.9

490.7

0.0

490.7

სოციალური უზრუნველყოფა

170.1

209.2

169.2

20.0

149.2

სხვა ხარჯები

214.6

184.7

257.6

0.0

257.6

 

მუხლი 8. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების ცვლილება

1. განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების ცვლილება 17.6 ათასი ლარის ოდენობით, მათ შორის:

ა)  განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების ზრდა 17.6 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

  ათასი ლარი 

პროგრამული

კოდი

დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

01 00

მმართველობა და საერთო დანიშნულების ხარჯები

0.0

1.5

0.0

01 01

საკანონმდებლო და აღმასრულებელი საქმიანობის უზრუნველყოფა

0.0

1.5

0.0

01 01 01

საკრებულო

0.0

0.0

0.0

01 01 02

გამგეობა

0.0

1.5

7.4

02 00

ინფრასტრუქტურის განვითარება

0.0

0.0

0.0

02 04

კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და

ექსპლოატაციის სხვადასხვა ღონისძიებები

0.0

0.0

9.1

03 00

განათლება

0.0

0.0

0.0

03 01

სკოლამდელი დაწესებულებების ფუნქციონირება

0.0

0.0

0.0

04 00

კულტურა, ახალგაზრდობა და სპორტი

0.0

0.0

0.0

04 01

სპორტის სფეროს განვითარება

0.0

0.0

0.0

04 01 01

სპორტული დაწესებულებების ხელშეწყობა

0.0

0.0

0.0

04 02

კულტურის სფეროს განვითარება

0.0

0.0

0.0

04 02 01

კულტურის სფეროს დაწესებულებების ხელშეწყობა

14.3

0.0

1.1

სულ არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

2.8

17.6

 

ბ) განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების კლება 0.0 ათასი ლარის ოდენობით.   

მუხლი 9. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ხარჯებისა და არაფინანსური  აქტივების ზრდის ფუნქციონალური კლასიფიკაცია

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ხარჯების და არაფინანსური აქტივების ზრდა ფუნქციონალურ ჭრილში, თანდართული რედაქციით:

 

  ათასი ლარი

 

ფუნქც. კოდი

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

701

საერთო დანიშნულების სახელმწიფო მომსახურება

1,040.3   

1,176.5   

1,428.7   

0.0   

1,428.7   

7011

აღმასრულებელი და წარმომადგენლობითი ორგანოების საქმიანობის უზრუნველყოფა, ფინანსური და ფისკალური საქმიანობა, საგარეო ურთიერთობები

1,040.3   

1,176.5   

1,428.7   

0.0   

1,428.7   

70111

აღმასრულებელი და წარმომადგენლობითი ორგანოების საქმიანობის უზრუნველყოფა

1,040.3   

1,176.5   

1,423.7   

0.0   

1,423.7   

70112

ფინანსური და ფისკალური საქმიანობა

0.0   

0.0   

5.0   

0.0   

5.0   

702

თავდაცვა

60.2   

67.6   

0.0   

0.0   

0.0   

7021

შეიარაღებული ძალები

60.2   

67.6   

0.0   

0.0   

0.0   

705

გარემოს დაცვა

1.3   

0.0   

0.0   

0.0   

0.0   

7052

ჩამდინარე წყლების მართვა

1.3   

0.0   

0.0   

0.0   

0.0   

706

საბინაო-კომუნალური მეურნეობა

14.9   

11.3   

79.0   

0.0   

79.0   

7061

ბინათმშენებლობა

0.0   

1.0   

60.0   

0.0   

60.0   

7063

წყალმომარაგება

10.8   

10.3   

9.9   

0.0   

9.9   

7066

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა საბინაო-კომუნალურ მეურნეობაში

4.1   

0.0   

9.1   

0.0   

9.1   

708

დასვენება, კულტურა და რელიგია

232.7   

245.3   

305.7   

0.0   

305.7   

7081

მომსახურება დასვენებისა და სპორტის სფეროში

83.9   

94.0   

115.8   

0.0   

115.8   

7082

მომსახურება კულტურის სფეროში

148.8   

151.3   

189.9   

0.0   

189.9   

709

განათლება

131.0   

161.9   

191.0   

0.0   

191.0   

7091

სკოლამდელი აღზრდა

131.0   

161.9   

191.0   

0.0   

191.0   

710

სოციალური დაცვა

358.4   

360.1   

316.2   

20.0   

296.2   

7101

ავადმყოფთა და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სოციალური დაცვა

40.0   

41.4   

44.0   

0.0   

44.0   

71011

ავადმყოფთა სოციალური დაცვა

33.0   

35.0   

37.0   

0.0   

37.0   

71012

შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სოციალური დაცვა

7.0   

6.4   

7.0   

0.0   

7.0   

7102

ხანდაზმულთა სოციალური დაცვა

28.8   

24.8   

30.0   

0.0   

30.0   

7104

ოჯახებისა და ბავშვების სოციალური დაცვა

268.7   

273.9   

217.2   

0.0   

217.2   

7109

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა სოციალური დაცვის სფეროში

21.0   

20.0   

25.0   

20.0   

5.0   

სულ

1,838.9   

2,022.6   

2,320.6   

20.0   

2,300.6   

 

  მუხლი 10. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის საოპერაციო და მთლიანი სალდო

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის საოპერაციო და მთლიანი სალდო თანდართული რედაქციით:

  ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

საოპერაციო სალდო

29.7

30.2

-63.0

მთლიანი სალდო

15.4

27.4

-80.6

 

მუხლი 11. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების ცვლილება

1. განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების  ცვლილება 0.0 ათასი ლარის ოდენობით, მათ შორის:

ა) განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების ზრდა 0.0 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

  ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

ფინანსური აქტივების ზრდა

15.4

27.4

0.0

    ვალუტა და დეპოზიტები

15.4

27.4

0.0

 

ბ) განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების კლება 80.6 ათასი ლარის ოდენობით, თანდართული რედაქციით:

    ათასი ლარი

 

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

ფინანსური აქტივების კლება

0.0

0.0

80.6

       ვალუტა და დეპოზიტები

0.0

0.0

80.6

 

მუხლი  12. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის  ვალდებულებების ცვლილება

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის ვალდებულებების ცვლილება 0.0 ათასი ლარის ოდენობით.

 

თა   II

თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის პრიორიტეტები, პროგრამები, ქვეპროგრამები და ასიგნებები

 მუხლი 1 3. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის პრიორიტეტები, პროგრამები და ქვეპროგრამები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის პრიორიტეტები (პროგრამული კლასიფიკაციის პირველი დონე), მათ ფარგლებში განსახორციელებელი პროგრამები (მეორე დონე) და ქვეპროგრამები (მესამე და შემდგომი დონეები), შემდეგი რედაქციით:

  1.  მმართველობა და საერთო დანიშნულების ხარჯები (პროგრამული კოდი: 01 0 0)

  პრიორიტეტის მიზანია საკანონმდებლო და აღმასრულებელი ორგანოების გამართული და ეფექტური მუშაობა. პრიორიტეტი მოიცავს ისეთ პროგრამებს და ქვეპროგრამებს, რომლებიც ადმინისტრაციული ხასიათისაა და ხელს უწყობს სისტემის გამართულ ფუნქციონირებას, როგორიცაა მუნიციპალიტეტის საკრებულოსა და გამგეობის შენახვის ხარჯები, მათ შორის: შრომის ანაზღაურებას, საქონელსა და მომსახურებას და სხვა. ასევე, პრიორიტეტი მოიცავს საჯარო მოხელეთა პროფესიული განვითარების ხარჯებს და ბიუჯეტის სარეზერვო ფონდს.

  2.  ინფრასტრუქტურის განვითარება (პროგრამული  კოდი: 02 00)

  თიღვის მუნიციპალიტეტის ეკონომიკური განვითარებისათვის აუცილებელ პირობას წარმოადგენს მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის შემდგომი გაუმჯობესება. აღნიშნული მიმართულება ბიუჯეტის ერთ-ერთ მთავარი პრიორიტეტია. პრიორიტეტის ფარგლებში, გაგრძელდება მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია. პრიორიტეტის ფარგლებში, იძულებით გადაადგილებულ პირთა კომპაქტურ დასახლებებში განხორციელდება საცხოვრებელი სახლების იატაკების რეაბილიტაცია, საპირფარეშოების მოწყობა, სამეურნეო დანიშნულების სათავსოების  მშენებლობა, მზის ელექტროსადგურის მოწყობა, შენობების გადახურვისა და სხვა ინფრასტრუქტული სამუშაოები. მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობისა და რეაბილიტაციის გარდა პრიორიტეტის ფარგლებში განხორციელდება არსებული ინფრასტრუქტურის მოვლა–შენახვა და დაფინანსდება მის ექსპლოატაციასთან დაკავშირებული ხარჯები. მუნიციპალიტეტი შეძლებისდაგვარად დაუფინანსებს ბუნებრივი გაზის გამანაწილებელ ქსელზე ახალი მომხმარებლის მიერთების (აბონენტად აყვანა) სამუშაოების ღირებულებას, იმ კომპაქტურ ჩასახლებებში მცხოვრებ დევნილ მოსახლეობას, რომელთა ჩასახლებებიც ახლადგაზიფიცირებულია, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს თიღვის მუნიციპალიტეტში მცხოვრებ დევნილების საყოფაცხოვრებო პირობებს. მუნიციპალიტეტის კომპაქტურ ჩასახლებებში განხორციელდება სასმელი წყლისა და საკანალიზაციო სისტემების მოწყობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია. პრიორიტეტის ფარგლებში დაფინანსებული პროგრამები, ქვეპროგრამები, აღწერა და მიზნები განისაზღვროს თანდართული რედაქციით :

 

პროგრამის დასახელება

წყლის სისტემების განვითარება (პროგრამული კოდი : 02 01)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამის ფარგლებში , მუნიციპალიტეტის კომპაქტურ ჩასახლებებში განხორციელდება სასმელი წყლისა და საკანალიზაციო სისტემების მოწყობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია. შედეგად:

ü  მუნიციპალიტეტის ყველა დევნილთა ჩასახლებაში იქნება სასმელი წყლის 24 საათიანი მიწოდება;

ü  მუნიციპალიტეტის ყველა ოჯახს ექნება შეუფერხებლი წვდომა სასმელ წყალ ზე ;

ü  წყლის ა და საკანალიზაციო სისტემების რეაბილიტაცია და ექსპლო ტაცია განხორციელდება უწყვეტ რეჟიმში და წარმოქმნილი გაუმართაობები აღმოფხვრილი იქნ ება დროულად .

 

ქვე პროგრამის დასახელება

სასმელი წყლით უზრუნველყოფა (პროგრამული კოდი: 02 01 01)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვე პროგრამის ფარგლებში , მუნიციპალიტეტის კომპაქტურ ჩასახლებებში განხორციელდება სასმელი წყლის სისტემების მოწყობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია, შედეგად:

ü  მუნიციპალიტეტის ყველა დევნილთა ჩასახლებაში იქნება სასმელი წყლის 24 საათიანი მიწოდება;

ü  მუნიციპალიტეტის ყველა ოჯახს ექნება შეუფერხებლი წვდომა სასმელ წყალ ზე ;

ü  წყლის სისტემების რეაბილიტაცია და ექსპლო ტაცია განხორციელდება უწყვეტ რეჟიმში და წარმოქმნილი გაუმართაობები აღმოფხვრილი იქნ ება დროულად .

 

ქვეპროგრამის დასახელება

კანალიზაციის სისტემების მოწყობა და რეაბილიტაცია (პროგრამული კოდი: 02 01 02)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვე პროგრამის ფარგლებში , მუნიციპალიტეტის კომპაქტურ ჩასახლებებში განხორციელდება საკანალიზაციო სისტემების მოწყობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია, შედეგად:

ü  საკანალიზაციო სისტემების რეაბილიტაცია და ექსპლო ტაცია განხორციელდება უწყვეტ რეჟიმში და წარმოქმნილი გაუმართაობები აღმოფხვრილი იქნ ება დროულად .

 

პროგრამის დასახელება

საცხოვრებელი შენობების სახურავების რეაბილიტაცია (პროგრამული კოდი : 02 02)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება დევნილთა საცხოვრებელი შენობების დაზიანებული სახურავების რეაბილიტაცია. ქვეპროგრამის მიზანია დროულად განხორციელდეს ამორტიზირებული, სტიქიის შედეგად და ასევე სხვადასხვა მიზეზით მიყენებული ზიანის აღმოფხვრა და მოქალაქეთა განცხადებებზე დროული რეაგირება.

 

პროგრამის დასახელება

ავარიული შენობებისა და სახლების რეაბილიტაცია (პროგრამული კოდი :   02 03)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამის ფარგლებში დევნილთა ჩასახლებებში განხორციელდება საცხოვრებელ სახლებში/ბინებში იატაკის შეცვლა, საცხოვრებელი შენობების გამაგრე ისა და ავარიული შენობების რეაბილიტაციის სხვადასხვა ღონისძიებები , რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს თიღვის მუნიციპალიტეტში მცხოვრებ დევნილების საყოფაცხოვრებო პირობებს .

 

პროგრამის დასახელება

კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაციის სხვადასხვა ღონისძიებები (პროგრამული კოდი :   02 04)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამის ფარგლებში , დევნილთა ჩასახლებებში განხორციელდება კომუნალური ინფრასტრუქტურ ის სხვადასხვა ღონისძიებები (სამეურნეო დანიშნულების სათავსოების მშენებლობა, საპირფარეშოების მოწყობა, მზის ელექტროსადგურის მოწყობა და სხვა) , აგრეთვე მუნიციპალიტეტი შეძლებისდაგვარად დაუფინანსებს ბუნებრივი გაზის გამანაწილებელ ქსელზე ახალი მომხმარებლის მიერთების (აბონენტად აყვანა) სამუშაოების ღირებულებას, იმ კომპაქტურ ჩასახლებებში მცხოვრებ დევნილ მოსახლეობას, რომელთა ჩასახლებებიც ახლადგაზიფიცირებულია, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს თიღვის მუნიციპალიტე ტიდან დევნილი მოსახლეობის საყოფაცხოვრებო პირობებს .

 

3.  განათლება (პროგრამული კოდი: 03 00)

იღვის მუნიციპალიტეტი მომავალი თაობის აღზრდის მიმართულებით დიდ ყურადღებას ანიჭებს სკოლამდელ აღზრდას. პრიორიტეტის ფარგლებში განხორციელდება საბავშვო ბაგა-ბაღების ფინანსური მხარდაჭერა და სრულფასოვანი სააღმზრდელო გარემოს შექმნა, რათა ბავშვებმა შეძლონ საფუძვლის შექმნა მათი შემდგომი განვითარებისათვის. პრიორიტეტის ფარგლებში დაფინანსებული პროგრამა, აღწერა და მიზნები განისაზღვროს თანდართული რედაქციით:

 

პროგრამის დასახელება

სკოლამდელი დაწესებულებების ფუნქციონირება (პროგრამული კოდი : 03 01)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

სახელმწიფო სტანდარტების შესაბამისი სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების მომსახურების მიწოდების უზრუნველყოფის მიზნით თიღვის მუნიციპალიტეტის დევნილთა ჩასახლებაში ფუნქციონირებს ორი საბავშვო ბაღი. სოფელ მოხისის საბავშვო ბაღი და სოფელ ახალსოფლის საბავშვო ბაღი. ამ პროგრამის ფარგლებში მუნიციპალიტეტი აფინანსებს ბაღების ფუნქციონირებას,  აგრეთვე უზრუნველყოფს  მას  საჭირო  ინვენტარით.

 

პროგრამის ფარგლებში ფინანსდება ა(ა)იპ  "თიღვის მუნიციპალიტეტის სკოლამდელი და სკოლსგარეშე საგანმანათლებლო დაწესებულება".

 

4.  კულტურა, ახალგაზრდობა და სპორტი (პროგრამული კოდი: 04 00)   

მუნიციპალიტეტის ინფრასტრუქტურული და ეკონომიკური განვითარების პარა­ლე­ლუ­რად, აუცილებელია ხელი შეეწყოს კულტურული ტრადიციების დაცვას და მის ღირსეულ გაგრძელებას. ამასთანავე, ერთ-ერთი პრიორიტეტია ახალგაზრდების მრავალმხრივი (როგორც სულიერი, ისე ფიზიკური თვალსაზრისით) განვითარების ხელშეწყობა და მათში ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება. შესაბამისად, მუნიციპალიტეტი განაგრძობს კულტურული ობიექტების ფინანსურ მხარდაჭერას, წარმატებული სპორტსმენების ხელშეწყობას და შესაბამისი პირობების შექმნას, რათა ნიჭიერმა ბავშვებმა და ახალგაზრდებმა შეძლონ მათი სპორტული შესაძლებლობების გამოვლინება. პრიორიტეტის ფარგლებში დაფინანსებული პროგრამები, ქვეპროგრამები, აღწერა და მიზნები განისაზღვროს თანდართული რედაქციით:

 

პროგრამის დასახელება

სპორტის სფეროს განვითარება (პროგრამული კოდი : 04 01)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

სპორტსმენებისათვის ხელშეწყობისა და შესაბამისი პირობების შექმნის მიზნით, განხორციელდება სპორტის სხვადასხვა სახეობების ხელშეწყობა, მატერიალურ–ტექნიკური ბაზის განვითარება, სპორტული ინვენტარის შეძენა და თანამედროვე სტანდარტებთან მიახლოება, სპორტსმენთა კვებით უზრუნველყოფა, შეკრებებისა და მივლინებების განხორციელება, პერსპექტიული სპორტსმენების მომზადების წლიური საწვრთნელი პროცესის ორგანიზება და ნაკრები გუნდებისათვის მომზადება, სხვადასხვა შეჯიბრებებისა და სახელობითი ტურნირების ჩატარება. ასევე, წარმატებული სპორტსმენების წახალისება.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

სპორტული დაწესებულებების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი: 04 01 01)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

სპორტსმენებისათვის ხელშეწყობისა და შესაბამისი პირობების შექმნის მიზნით, განხორციელდება სპორტის სხვადასხვა სახეობების ხელშეწყობა, მატერიალურ–ტექნიკური ბაზის განვითარება, სპორტული ინვენტარის შეძენა და თანამედროვე სტანდარტებთან მიახლოება, სპორტსმენთა კვებით უზრუნველყოფა, შეკრებებისა და მივლინებების განხორციელება, პერსპექტიული სპორტსმენების მომზადების წლიური საწვრთნელი პროცესის ორგანიზება და ნაკრები გუნდებისათვის მომზადება, სხვადასხვა შეჯიბრებებისა და სახელობითი ტურნირების ჩატარება. ასევე, წარმატებული სპორტსმენების წახალისება.

ქვეპროგრამის ფარგლებში ფინანსდება ა(ა)იპ  "თიღვის მუნიციპალიტეტის სკოლისგარეშე სასპორტო საგანმანათლებლო დაწესებულება".

 

პროგრამის დასახელება

კულტურის სფეროს განვითარება (პროგრამული კოდი : 04 02)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

თიღვის მუნიციპალიტეტი  აქტიურად უწყობს ხელს კულტურის განვითარებას,  ტრადიციების დაცვას და მის ღირსეულ გაგრძელებას. ამასთანავე პრიორიტეტია ახალგაზრდების მრავალმხრივი განვითარების ხელისშეწყობა და მათში ჯანსაღი ცხოვრების  წესის დამკვიდრებას.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

კულტურის სფეროს დაწესებულებების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი: 04 02 01)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის ფარგლებში ფინანსდება ა(ა)იპ - თიღვის მუნიციპალიტეტის სკოლსგარეშე კულტურულ-საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელიც აერთიანებს კლუბებს და ბიბლიოთეკებს, აგრეთვე გამოდის  ჟურნალი  „ფრონის ხეობა“. სოფ. მოხისისა და ახალსოფლის დევნილთა ჩასახლების კლუბები უზრუნველყოფილი იქნება ინტერნეტით და მასთან დაკავშირებული  ხარჯებით.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

კულტურული ღონისძიებები (პროგრამული კოდი: 04 02 02)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

მუნიციპალიტეტის კულტურული ტრადიციების დაცვის მიზნით ქვეპროგრამის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა კულტურული ღონისძიებები, მათ შორის სადღესასწაულო დღეებში სხვადასხვა ექსკურსიები,  გასართობი და სანახაობრივი ღონისძიებები.

 

5.   ჯანმრთელობის დაცვა და სოციალური უზრუნველყოფა (პროგრამული კოდი: 05 00)

მოსახლეობის ჯანმრთელობის დაცვის ხელშეწყობა და მათი სოციალური დაცვა მუნიციპალიტეტის ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს წარმოადგენს. მუნიციპალიტეტი არსებული რესურსების ფარგლებში ახორციელებს მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე მცხოვრები მოსახლეობის სხვადასხვა ფენებისათვის გარკვეული შეღავათებითა და სოციალური დახმარებებით უზრუნველყოფას, როგორიცაა სარიტუალო მომსახურების ხარჯების ანაზღაურება, მოხუცებულთა, დემოგრაფიული მდგომარეობის გაუმჯობესების მიზნით მრავალშვილიანი ოჯახების დახმარება და სხვა სოციალურ ღონისძიებებს, რომლებიც მთლიანობაში უზრუნველყოფენ მუნიციპალიტეტის მოსახლეობის სოციალური მდგომარეობის გაუმჯობესებას. პრიორიტეტის ფარგლებში დაფინანსებული პროგრამა, ქვეპროგრამები, აღწერა და მიზნები განისაზღვროს თანდართული რედაქციით:

 

პროგრამის დასახელება

სოციალური უზრუნველყოფა (პროგრამული კოდი : 05 01)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამის ფარგლებში მუნიციპალიტეტი ახორციელებს მოსახლეობის სხვადასხვა ფენებისათვის გარკვეული შეღავათებითა და სოციალური დახმარებებით უზრუნველყოფას, როგორიცაა სარიტუალო მომსახურების ხარჯების ანაზღაურება, მოხუცებულთა, დემოგრაფიული მდგომარეობის გაუმჯობესების მიზნით მრავალშვილიანი ოჯახების დახმარება და სხვა სოციალურ ღონისძიებებს, რომლებიც მთლიანობაში უზრუნველყოფენ მუნიციპალიტეტის მოსახლეობის სოციალური მდგომარეობის გაუმჯობესებას.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

გარდაცვლილ ვეტერანთა და დევნილთა ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 01)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამა უზრუნველყოფს იძულებით გადაადგილებულ პირთა - დევნილთა და ომში მონაწილე ვეტერანთა დაკრძალვის ხარჯების ანაზრაურებას, თითოეულ ბენეფიციარზე - 500 (ხუთასი) ლარის ოდენობით.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

ახალშობილთა ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი:  05 01 02)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის მიზანია, ახალშობილთა პირველადი სოციალური დახმარება. ერთჯერადი დახმარების მოცულობა  ყოველ ახალშობილზე შეადგენს - 500 (ხუთასი) ლარს.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

80 წელს გადაცილებული მოხუცების ერთჯერადი სოციალური დახმარება ( პროგრამული კოდი:  05 01 03)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამა ითვალისწინებს თიღვის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე მუდმივად მცხოვრები დევნილი 80 წლის და 80 წელს ზემოთ ასაკის პირთა საყოფაცხოვრებო პირობების გაუმჯობესებას, პროგრამის ბენეფიციარებზე ერთჯერადი ფულადი დახმარების მოცულობა შეადგენს - 200 (ორასი) ლარს. 

 

ქვე პროგრამის დასახელება

ოპერაციების დაფინანსება (პროგრამული კოდი: 05 01 04)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

იმ მოქალაქეებს, რომლებიც მუდმივად ცხოვრობდნენ თიღვის მუნიციპალიტეტში, მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტიდან ნაწილობრივ დაუფინანსდებათ  გეგმური და ურგენტული ოპერაციები. თითოეული ოპერაციის შემთხვევაში, დახმარების ოდენობა განისაზღვრება სოციალური დახმარების გაცემის სამუშაო ჯგუფის მიერ მოქალაქის ფაქტობრივად გადახდილი თანხის სრული ოდენობით, მაგრამ არაუმეტეს 500 (ხუთასი) ლარისა.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

მრავალშვილიანი ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 05)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის ფარგლებში  ერთჯერად დაფინანსებას მიიღებენ იძულებით გადაადგილებული ოჯახები, რომლებიც მუდმივად ცხოვრობდნენ თიღვის მუნიციპალიტეტში და ჰყავთ 4 და მეტი შვილი (აქედან ერთი მაინც 18 წლამდე). დახმარების მოცულობა თითოეულ არასრულწლოვან ბავშვზე შეადგენს - 100 (ასი) ლარს.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

ონკოლოგიურ ავადმყოფთა ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 06)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის ფარგლებში თიღვის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე მუდმივად მცხოვრები დევნილი ონკოლოგიური ავადმყოფები მუნიციპალიტეტის ადგილობრივი ბიუჯეტიდან მიიღებენ ერთჯერად სოციალურ დახმარებას, 500 (ხუთასი) ლარის ოდენობით.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

მარტოხელა მშობლების ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 07)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის ფარგლებში თიღვის მუნიციპალიტეტიდან დევნილი მარტოხელა მშობლები (დედა ან მამა) , ასევე დევნილის სტატუსის არ მქონე მარტოხელა მშობლები (დედა ან მამა), რომლებსაც ჰყავთ თიღვის მუნიციპალიტეტიდან დევნილის სტატუსის მქონე შვილი ან შვილები, მარტოხელა მშობლის სტატუსის  წარმოდგენის შემთხვევაში მუნიციპალიტეტის ადგილობრივი ბიუჯეტიდან მიიღებენ ერთჯერად სოციალურ დახმარებას, 200 (ორასი) ლარის ოდენობით.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა ერთჯერადი სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 08)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამის ფარგლებში თიღვის მუნიციპალიტეტიდან დევნილი I ჯგუფის ინვალიდები და 0-დან 18 წლამდე ასაკის შეზღუდული შესაძლებლობების სტატუსის მქონე პირები მუნიციპალიტეტის ადგილობრივი ბიუჯეტიდან მიიღებენ ერთჯერად სოციალურ დახმარებას, 200 (ორასი) ლარის ოდენობით.

 

ქვე პროგრამის დასახელება

დევნილი ოჯახების სოციალური დახმარება (პროგრამული კოდი: 05 01 09)

ქვე პროგრამის აღწერა და მიზანი

ქვეპროგრამა ითვალისწინებს თიღვის მუნიციპალიტეტიდან დევნილი ოჯახების სოციალური პირობების გაუმჯობესებას სხვადასხვა სახის სოციალური დახმარების გაწევას, როგორიცაა:    

- კომპაქტურ ჩასახლებებში მცხოვრები დევნილებითვის სასურსათო დახმარების გაწევა;                          

- დევნილები, რომლებიც ცხოვრობენ არაკომპაქტურ ჩასახლებებში სასურსათო დახმარების ნაცვლად მიიღებენ ფულადი დახმარებას;

- ახლადგაზიფიცირებულ დევნილთა კომპაქტურ ჩასახლებებში დაფინანსდება გაზის გამათბობლების შეძენა - დამონტაჟება;

- დაფინასდება სხვადასხვა სოციალური ღონისძიებები, რომელიც გააუმჯობესებს  დევნილი ოჯახების სოციალურ პირობებს.

ასევე, ქვეპროგრამის ფარგლებში, საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია დაფინანსდეს დევნილი ოჯახებისთვის დროებით საცხოვრებელი ფართის დაქირავების საფასური.

 

მუხლი 14. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის  ასიგნებები

განისაზღვროს თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ასიგნებები საბიუჯეტო კლასიფიკაციის მიხედვით, თანდართული რედაქციით:

 

                                                                                                                                                                            ათასი ლარი

 

პროგრამული კოდი

დასახელება

2022 წლის ფაქტი

2023 წლის ფაქტი

2024 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტი

საკუთარი შემოსავლები

 

თიღვის მუნიციპალიტეტი

1,838.9

2,022.6

2,320.6

20.0

2,300.6

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

58.0

58.0

53.0

53.0

0.0

 

ხარჯები

1,824.6

2,019.8

2,303.0

20.0

2,283.0

 

შრომის ანაზღაურება

895.2

995.6

1,075.1

0.0

1,075.1

 

საქონელი და მომსახურება

197.1

225.4

310.5

0.0

310.5

 

სუბსიდიები

347.5

404.9

490.7

0.0

490.7

 

სოციალური უზრუნველყოფა

170.1

209.2

169.2

20.0

149.2

 

სხვა ხარჯები

214.6

184.7

257.6

0.0

257.6

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

2.8

17.6

0.0

17.6

 

ძირითადი აქტივები

14.3

2.8

17.6

0.0

17.6

01 00

მმართველობა და საერთო დანიშნულების ხარჯები

1,100.5

1,244.0

1,428.7

0.0

1,428.7

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

58.0

58.0

53.0

53.0

0.0

 

ხარჯები

1,100.5

1,241.2

1,421.4

0.0

1,421.4

 

შრომის ანაზღაურება

895.2

995.6

1,075.1

0.0

1,075.1

 

საქონელი და მომსახურება

196.8

224.6

309.6

0.0

309.6

 

სოციალური უზრუნველყოფა

1.1

7.0

22.0

0.0

22.0

 

სხვა ხარჯები

7.4

14.0

14.7

0.0

14.7

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

 

ძირითადი აქტივები

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

01 01

საკანონმდებლო და აღმასრულებელი საქმიანობის უზრუნველყოფა

1,100.5

1,244.0

1,423.7

0.0

1,423.7

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

58.0

58.0

53.0

53.0

0.0

 

ხარჯები

1,100.5

1,241.2

1,416.4

0.0

1,416.4

 

შრომის ანაზღაურება

895.2

995.6

1,075.1

0.0

1,075.1

 

საქონელი და მომსახურება

196.8

224.6

309.6

0.0

309.6

 

სოციალური უზრუნველყოფა

1.1

7.0

22.0

0.0

22.0

 

სხვა ხარჯები

7.4

14.0

9.7

0.0

9.7

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

 

ძირითადი აქტივები

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

01 01 01

საკრებულო

365.7

398.7

445.8

0.0

445.8

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

14.0

14.0

14.0

14.0

 

 

ხარჯები

365.7

398.7

445.8

0.0

445.8

 

შრომის ანაზღაურება

277.3

305.1

336.3

0.0

336.3

 

საქონელი და მომსახურება

82.4

86.9

100.5

0.0

100.5

 

სოციალური უზრუნველყოფა

0.0

0.0

1.0

0.0

1.0

 

სხვა ხარჯები

6.0

6.8

8.0

0.0

8.0

01 01 02

გამგეობა

671.9

773.1

967.1

0.0

967.1

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

39.0

39.0

39.0

39.0

 

 

ხარჯები

671.9

770.4

959.8

0.0

959.8

 

შრომის ანაზღაურება

558.9

625.1

738.8

0.0

738.8

 

საქონელი და მომსახურება

111.5

132.8

198.3

0.0

198.3

 

სოციალური უზრუნველყოფა

0.5

6.0

21.0

0.0

21.0

 

სხვა ხარჯები

1.0

6.5

1.7

0.0

1.7

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

 

ძირითადი აქტივები

0.0

2.8

7.4

0.0

7.4

01 01 03

სამხედრო აღრიცხვისა და გაწვევის სამსახური

60.2

67.6

0.0

0.0

0.0

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

5.0

5.0

0.0

 

 

 

ხარჯები

60.2

67.6

0.0

0.0

0.0

 

შრომის ანაზღაურება

59.0

65.5

0.0

0.0

0.0

 

საქონელი და მომსახურება

0.2

0.4

0.0

0.0

0.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

0.6

1.0

0.0

0.0

0.0

 

სხვა ხარჯები

0.4

0.8

0.0

0.0

0.0

01 01 04

საჯარო მოხელეთა პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა

2.6

4.6

10.8

0.0

10.8

 

ხარჯები

2.6

4.6

10.8

0.0

10.8

 

საქონელი და მომსახურება

2.6

4.6

10.8

0.0

10.8

01 02

საერთო დანიშნულების ხარჯები

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

 

ხარჯები

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

 

სხვა ხარჯები

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

01 02 01

სარეზერვო ფონდი

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

 

ხარჯები

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

 

სხვა ხარჯები

0.0

0.0

5.0

0.0

5.0

02 00

ინფრასტრუქტურის განვითარება

16.2

11.3

79.0

0.0

79.0

 

ხარჯები

16.2

11.3

69.9

0.0

69.9

 

სხვა ხარჯები

16.2

11.3

69.9

0.0

69.9

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0.0

0.0

9.1

0.0

9.1

 

ძირითადი აქტივები

0.0

0.0

9.1

0.0

9.1

02 01

წყლის სისტემების განვითარება

12.1

10.3

9.9

0.0

9.9

 

ხარჯები

12.1

10.3

9.9

0.0

9.9

 

სხვა ხარჯები

12.1

10.3

9.9

0.0

9.9

02 01 01

სასმელი წყლით უზრუნველყოფა

10.8

10.3

9.9

0.0

9.9

 

ხარჯები

10.8

10.3

9.9

0.0

9.9

 

სხვა ხარჯები

10.8

10.3

9.9

0.0

9.9

02 01 02

კანალიზაციის სისტემების მოწყობა და რეაბილიტაცია

1.3

0.0

0.0

0.0

0.0

 

ხარჯები

1.3

0.0

0.0

0.0

0.0

 

სხვა ხარჯები

1.3

0.0

0.0

0.0

0.0

02 02

საცხოვრებელი შენობების სახურავების რეაბილიტაცია

0.0

1.0

0.0

0.0

0.0

 

ხარჯები

0.0

1.0

0.0

0.0

0.0

 

სხვა ხარჯები

0.0

1.0

0.0

0.0

0.0

02 03

ავარიული შენობებისა და სახლების რეაბილიტაცია

0.0

0.0

60.0

0.0

60.0

 

ხარჯები

0.0

0.0

60.0

0.0

60.0

 

სხვა ხარჯები

0.0

0.0

60.0

0.0

60.0

02 04

კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაციის სხვადასხვა ღონისძიებები

4.1

0.0

9.1

0.0

9.1

 

ხარჯები

4.1

0.0

0.0

0.0

0.0

 

სხვა ხარჯები

4.1

0.0

0.0

0.0

0.0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0.0

0.0

9.1

0.0

9.1

 

ძირითადი აქტივები

0.0

0.0

9.1

0.0

9.1

03 00

განათლება

131.0

161.9

191.0

0.0

191.0

 

ხარჯები

131.0

161.9

191.0

0.0

191.0

 

სუბსიდიები

131.0

161.9

191.0

0.0

191.0

03 01

სკოლამდელი დაწესებულებების ფუნქციონირება

131.0

161.9

191.0

0.0

191.0

 

ხარჯები

131.0

161.9

191.0

0.0

191.0

 

სუბსიდიები

131.0

161.9

191.0

 

191.0

04 00

კულტურა, ახალგაზრდობა და სპორტი

232.7

245.3

305.7

0.0

305.7

 

ხარჯები

218.4

245.3

304.6

0.0

304.6

 

საქონელი და მომსახურება

0.4

0.8

0.9

0.0

0.9

 

სუბსიდიები

216.5

243.0

299.7

0.0

299.7

 

სხვა ხარჯები

1.5

1.6

4.0

0.0

4.0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

 

ძირითადი აქტივები

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

04 01

სპორტის სფეროს განვითარება

83.9

94.0

115.8

0.0

115.8

 

ხარჯები

83.9

94.0

115.8

0.0

115.8

 

სუბსიდიები

83.9

94.0

115.8

0.0

115.8

04 01 01

სპორტული დაწესებულებების ხელშეწყობა

83.9

94.0

115.8

0.0

115.8

 

ხარჯები

83.9

94.0

115.8

0.0

115.8

 

სუბსიდიები

83.9

94.0

115.8

 

115.8

04 02

კულტურის სფეროს განვითარება

148.8

151.3

189.9

0.0

189.9

 

ხარჯები

134.5

151.3

188.8

0.0

188.8

 

საქონელი და მომსახურება

0.4

0.8

0.9

0.0

0.9

 

სუბსიდიები

132.6

149.0

183.9

0.0

183.9

 

სხვა ხარჯები

1.5

1.6

4.0

0.0

4.0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

 

ძირითადი აქტივები

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

04 02 01

 კულტურის სფეროს დაწესებულებების ხელშეწყობა

146.9

149.0

185.0

0.0

185.0

 

ხარჯები

132.6

149.0

183.9

0.0

183.9

 

სუბსიდიები

132.6

149.0

183.9

 

183.9

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

 

ძირითადი აქტივები

14.3

0.0

1.1

0.0

1.1

04 02 02

კულტურული ღონისძიებები

1.9

2.3

4.9

0.0

4.9

 

ხარჯები

1.9

2.3

4.9

0.0

4.9

 

საქონელი და მომსახურება

0.4

0.8

0.9

0.0

0.9

 

სხვა ხარჯები

1.5

1.6

4.0

0.0

4.0

05 00

ჯანმრთელობის დაცვა და  სოციალური უზრუნველყოფა

358.4

360.1

316.2

20.0

296.2

 

ხარჯები

358.4

360.1

316.2

20.0

296.2

 

სოციალური უზრუნველყოფა

169.0

202.2

147.2

20.0

127.2

 

სხვა ხარჯები

189.5

157.9

169.0

0.0

169.0

05 01

სოციალური უზრუნველყოფა

358.4

360.1

316.2

20.0

296.2

 

ხარჯები

358.4

360.1

316.2

20.0

296.2

 

სოციალური უზრუნველყოფა

169.0

202.2

147.2

20.0

127.2

 

სხვა ხარჯები

189.5

157.9

169.0

0.0

169.0

05 01 01

გარდაცვლილ ვეტერანთა და დევნილთა ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება

21.0

20.0

25.0

20.0

5.0

 

ხარჯები

21.0

20.0

25.0

20.0

5.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

21.0

20.0

25.0

20.0

5.0

05 01 02

ახალშობილთა ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება

15.5

17.0

25.0

0.0

25.0

 

ხარჯები

15.5

17.0

25.0

0.0

25.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

15.5

17.0

25.0

0.0

25.0

05 01 03

80 წელს გადაცილებული მოხუცების ერთჯერადი სოციალური დახმარება

28.8

24.8

30.0

0.0

30.0

 

ხარჯები

28.8

24.8

30.0

0.0

30.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

28.8

24.8

30.0

0.0

30.0

05 01 04

ოპერაციების დაფინანსება

18.0

15.5

18.0

0.0

18.0

 

ხარჯები

18.0

15.5

18.0

0.0

18.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

18.0

15.5

18.0

0.0

18.0

05 01 05

მრავალშვილიანი ოჯახების ერთჯერადი სოციალური დახმარება

12.9

13.1

14.4

0.0

14.4

 

ხარჯები

12.9

13.1

14.4

0.0

14.4

 

სოციალური უზრუნველყოფა

12.9

13.1

14.4

0.0

14.4

05 01 06

ონკოლოგიურ ავადმყოფთა ერთჯერადი სოციალური დახმარება

15.0

19.5

19.0

0.0

19.0

 

ხარჯები

15.0

19.5

19.0

0.0

19.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

15.0

19.5

19.0

0.0

19.0

05 01 07

მარტოხელა მშობლების ერთჯერადი სოციალური დახმარება

2.4

3.4

5.6

0.0

5.6

 

ხარჯები

2.4

3.4

5.6

0.0

5.6

 

სოციალური უზრუნველყოფა

2.4

3.4

5.6

0.0

5.6

05 01 08

შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა ერთჯერადი სოციალური დახმარება

7.0

6.4

7.0

0.0

7.0

 

ხარჯები

7.0

6.4

7.0

0.0

7.0

 

სოციალური უზრუნველყოფა

7.0

6.4

7.0

0.0

7.0

05 01 09

დევნილი ოჯახების სოციალური დახმარება

237.9

240.4

172.2

0.0

172.2

 

ხარჯები

237.9

240.4

172.2

0.0

172.2

 

სოციალური უზრუნველყოფა

48.4

82.5

3.2

0.0

3.2

 

სხვა ხარჯები

189.5

157.9

169.0

0.0

169.0

 

  III

თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის მარეგულირებელი ნორმები

მუხლი 1 5. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ასიგნებების დაფინანსება

თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის ასიგნებების  დაფინანსება გაგრძელდეს სახელმწიფო ხაზინის ერთიანი ანგარიშიდან საქართველოს ფინანსთა სამინისტროს სახელმწიფო ფინანსების მართვის საინფორმაციო (ელექტრონული) სისტემის მეშვეობით.

 

მუხლი 16. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ასიგნებების გადანაწილება

1. თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის ასიგნებების გადანაწილება განხორციელდეს დამტკიცებული წლიური ასიგნებების ფარგლებში საქართველოს კანონის „საქართველოს საბიუჯეტო კოდექსი“ და თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს მიერ დადგენილი წესის შესაბამისად;

2. საჭიროების შემთხვევაში, თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტით ცალკეული პროგრამებისა და ქვეპროგრამების დამტკიცებული მოცულობის ფარგლებში ასიგნებები გადანაწილდეს მუნიციპალიტეტის გამგებლის შესაბამისი ბრძანებით.

მუხლი 17. თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის კვარტალური განწერა

საქართველოს კანონის „საქართველოს საბიუჯეტო კოდექსი“ 82-ე მუხლის თანახმად მუნიციპალიტეტის გამგეობის საფინანსო-საბიუჯეტო სამსახურმა მოამზადოს თიღვის მუნიციპალიტეტის 2024 წლის ბიუჯეტის კვარტალური განწერა საბიუჯეტო კლასიფიკაციის შესაბამისად.

მუხლი 18. ფულადი ჯილდოს და დანამატის გაცემა

1. 2024 წლის განმავლობაში თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის დაფინანსებაზე მყოფი დაწესებულებებისა და ორგანიზაციების მოსამსახურეებზე ფულადი ჯილდო და დანამატი გაიცეს მათთვის შესაბამისი ბიუჯეტებით დამტკიცებული ასიგნებების ფარგლებში, საჯარო დაწესებულებაში შრომის ანაზღაურების შესახებ საქართველოს კანონის შესაბამისად;

2. თიღვის მუნიციპალიტეტის მიერ დაფუძნებული არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების ფულადი ჯილდოს და დანამატის ფონდები საჭიროებს მუნიციპალიტეტის გამგებელთან შეთანხმებას.

 

მუხლი 19. პროგრამებისა და ქვეპროგრამების განმახორციელებელთა ნუსხა

თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის პროგრამებისა და ქვეპროგრამების განმახორციელებელი სტრუქტურული ერთეულების/ორგანიზაციების ნუსხა დამტკიცდეს მუნიციპალიტეტის გამგებლის მიერ და მასვე მიენიჭოს ცვლილებების შეტანის უფლებამოსილება.

მუხლი 20. საკრებულოს წევრების (გარდა თანამდებობის პირებისა) უფლებამოსილების განხორციელებასთან დაკავშირებული ხარჯების დაფინანსება

1.  საქართველოს ორგანული კანონის „ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსი“-ს 41-ე მუხლის მე-3 პუნქტის შესაბამისად, თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს წევრების (გარდა თანამდებობის პირებისა) უფლებამოსილების განხორციელებასთან დაკავშირებული ხარჯების დაფინანსება გაგრძელდეს საკრებულოს ასიგნებების (პროგრამული კოდი: 01 01 01) საბიუჯეტო კლასიფიკაციის „სხვა ხარჯების“ მუხლიდან, მუნიციპალიტეტის საკრებულოს დადგენილების შესაბამისად და საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით;

2.  ამ მუხლის პირველი პუნქტით განსაზღვრულ ასანაზღაურებელი ხარჯების ყოველთვიურ რაოდენობაში არ ითვლება სამსახურებრივი მივლინების ხარჯები.

მუხლი 21 . ბიუჯეტით გაუთვალისწინებელი პროგრამებისა და ქვეპროგრამების დაფინანსება

დაუშვებელია, იმ პროგრამებისა და ქვეპროგრამების დაფინანსება, რომლებზეც 2024 წლის დამტკიცებული ბიუჯეტით ასიგნებები არ არის გათვალისწინებული. საჭიროების შემთხვევაში ამ პროგრამებში ასიგნებების გადატანას და მათ ამოქმედებას ამტკიცებს თიღვის მუნიციპალიტეტის საკრებულო, გარდა იმ შემთხვევებისა, როცა სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილია მიზნობრივი ასიგნებები.

მუხლი 22. ტენდერებისა და შესრულებული სამუშაოების შედეგად წარმოქმნილი ეკონომიის შესახებ ინფორმაციის წარდგენა

1. გამგეობის პირველადი სტრუქტურული ერთეული - საფინანსო-საბიუჯეტო სამსახური მუნიციპალიტეტის გამგებელს პერიოდულად წარუდგენს ინფორმაციას „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად განხორციელებული ტენდერებისა და შესრულებული სამუშაოების შედეგად წარმოქმნილი ეკონომიის თაობაზე;

2.  მუნიციპალიტეტის გამგებელი იღებს გადაწყვეტილებას ამ მუხლის პირველი პუნქტით განსაზღვრული ეკონომიის სხვა პრიორიტეტულ მიმართულებებზე გადანაწილების შესახებ, საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

მუხლი 23. არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების ბიუჯეტებისა და საშტატო ნუსხების დამტკიცება

  თიღვის მუნიციპალიტეტის მიერ დაფუძნებული  არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების ბიუჯეტებისა და საშტატო ნუსხების დამტკიცება განხორციელდეს საქართველოს კანონმდებლობით  დადგენილი წესით.

მუხლი 24. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის სარეზერვო ფონდი

1. საქართველოს კანონის „საქართველოს საბიუჯეტო კოდექსის“ 67-ე მუხლის თანახმად, თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტით გაუთვალისწინებელი გადასახდელების დაფინანსების მიზნით მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტში შეიქმნას სარეზერვო ფონდი 5.0 ათასი ლარის ოდენობით;

2. მუნიციპალიტეტის  საკრებულოს მიერ დადგენილი  წესის  შესაბამისად, სარეზერვო ფონდიდან თანხას გამოყოფს გამგეობის პირველადი სტრუქტურული ერთეული - საფინანსო-საბიუჯეტო სამსახური, გამგებლის ინდივიდუალურ ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტის საფუძველზე, რომელიც უნდა მოიცავდეს  ინფორმაციას თანხის ოდენობისა და მიზნობრიობის შესახებ.

მუხლი 2 5. სახელმწიფო ბიუჯეტიდან  მიღებული  სპეციალური ტრანსფერი

საქართველოს ოგანული კანონის „ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსი“-ს 164-ე მუხლის მე-10 პუნქტის შესაბამისად, თიღვის მუნიციპალიტეტის საკუთარი უფლებამოსილებების განსახორციელებლად სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილი სპეციალური ტრანსფერი განისაზღვროს 2 210.0 ათასი ლარის ოდენობით.

მუხლი 2 6. სახელმწიფო ბიუჯეტიდან  მიღებული  მიზნობრივი ტრანსფერი

„საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან იძულებით გადაადგილებულ პირთა − დევნილთა შესახებ“ და „სამშობლოს დაცვისას დაღუპულთა და ომის შემდეგ გარდაცვლილ მეომართა ხსოვნის უკვდავყოფის შესახებ“ კანონებით განსაზღვრული დელეგირებული უფლებამოსილებების განსახორციელებლად სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილი მიზნობრივი ტრანსფერი განისაზღვროს 20.0 ათასი ლარის ოდენობით.

მუხლი 2 7. საჯარო მოხელეთა პროფესიული განვითარება

საქართველოს ორგანული კანონის „ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსი“-ს 101-ე მუხლის მე-2 პუნქტის თანახმად, თიღვის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტიდან საჯარო მოხელეთა პროფესიული განვითარებისათვის გამოყოფილ  იქნეს  10.8 ათასი ლარი.

მუხლი 28. მოსახლეობის სოციალური უზრუნველყოფა

მოსახლეობის  სოციალური  უზრუნველყოფის  პროგრამისათვის  გამოყოფილი  ასიგნებების  განკარგვა განხორციელდეს  მუნიციპალიტეტის  საკრებულოს მიერ დადგენილი  წესის  და საქართველოს  კანონმდებლობის  შესაბამისად.