„ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის 2016 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2015 წლის 30 დეკემბრის №14 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე

„ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის 2016 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2015 წლის 30 დეკემბრის №14 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე
დოკუმენტის ნომერი 1
დოკუმენტის მიმღები ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი
მიღების თარიღი 18/02/2016
დოკუმენტის ტიპი მუნიციპალიტეტის საკრებულოს დადგენილება
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი ვებგვერდი, 22/02/2016
სარეგისტრაციო კოდი 190020020.35.151.016190
1
18/02/2016
ვებგვერდი, 22/02/2016
190020020.35.151.016190
„ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის 2016 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2015 წლის 30 დეკემბრის №14 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე
ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი
 

ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს

დადგენილება №1

2016 წლის 18 თებერვალი

დაბა სტეფანწმინდა

 

„ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის 2016 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2015 წლის 30 დეკემბრის № 14 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე

საქართველოს ორგანული კანონის „ადგილობრივი თვითმართველობის კოდექსი“  24-ე მუხლის პირველი პუნქტის  დ.ა ქვეპუნქტის, 61-ე მუხლის მე-2 პუნქტის, „ნორმატიული აქტების შესახებ“ საქართველოს კანონის მე-20 მუხლის მე-4 პუნქტისა და „ადგილობრივი თვითმმართველობისა და რეგიონული პროექტების განსახორციელებლად გამოსაყოფი თანხის განსაზღვრის თაობაზე” საქართველოს მთავრობის  2016 წლის 4 თებერვლის №176 განკარგულების  შესაბამისად, ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულო ადგენს:

მუხლი 1
ყაზბეგის  მუნიციპალიტეტის 2016 წლის ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“  ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის  საკრებულოს 2015 წლის 30 დეკემბრის №14 დადგენილებაში (wwwmatsne.gov.ge,06.01.2016, სარეგისტრაციო კოდი: 190020020.35.151.016189) შეტანილ იქნეს შემდეგი ცვლილება:
1. პირველ მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 1. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ბალანსი
განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ბალანსი თანდართული რედაქციით:

დასახელება

2014წლის ფაქტი

2015წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

შემოსავლები

6721,0

4035,6

1558,9

2476,6

4469.8

1579.2

2890.6

გადასახადები

755,9

815,0

0,0

815,0

1022.0

 

1022.0

გრანტები

4276,3

2362,0

1558,9

803,1

2211.3

1579.2

632.1

სხვა შემოსავლები

1688,7

858,5

0,0

858,5

1236.5

 

1236.5

ხარჯები

2395,6

2821,5

89,1

2732,4

2753.2

 

2753.2

შრომის ანაზღაურება

1013,1

783,7

0,0

783,7

778.3

 

778.3

საქონელი და მომსახურება

613,1

563,1

39,1

524,0

489.5

 

489.5

პროცენტი

0,0

0,0

0,0

0,0

 

 

 

სუბსიდიები

677,5

1159,1

0,0

1159,1

1342.5

 

1342.5

გრანტები

0,0

148,1

0,0

148,1

6.5

 

6.5

სოციალური უზრუნველყოფა

82,0

104,5

0,0

104,5

106.0

 

106.0

სხვა ხარჯები

9,9

63,0

50,0

13,0

30.4

 

30.4

საოპერაციო სალდო

4325,3

1214,1

1469,8

-255,8

1716.6

1579.2

137.4

არაფინანსური აქტივების ცვლილება

3312,3

4109,2

2203,1

1906,1

4087.7

2105.4

1982.3

ზრდა

3736,4

4109,2

2203,1

1906,1

4087.7

2105.4

1982.3

კლება

424,1

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

მთლიანი სალდო

1013,1

-2895,1

-733,3

-2161,9

-2371.1

-526.2

-1844.9

ფინანსური აქტივების ცვლილება

1013,1

-2895,1

-733,3

-2161,9

-2394.1

-526.2

-1867.9

ზრდა

1080,5

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

ვალუტა და დეპოზიტები

10805

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

კლება

67,4

2895,1

733,3

2161,9

2394.1

526.2

1867.9

ვალუტა და დეპოზიტები

67,4

2895,1

733,3

2161,9

2394.1

526.2

1867.9

ვალდებულებების ცვლილება

0.0

0,0

0,0

0,0

-23.0

 

-23.0

ზრდა

 

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

კლება

 

0,0

0,0

0,0

23.0

 

23.0

ბალანსი

0.0

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

“.

2. მეორე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 2. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსულობები, გადასახდელები და ნაშთის ცვლილება                                                                                                                   

განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსულობები, გადასახდელები და ნაშთის ცვლილება თანდართული რედაქციით

დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

შემოსულობები

7145,1

4035,6

1558,9

2476,6

4469.4

1579.2

2890.6

შემოსავლები

6721,0

4035,6

1558,9

2476,6

4469.8

1579.2

2890.6

არაფინანსური აქტივების კლება

424,1

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

ფინანსური აქტივების კლება (ნაშთის გამოკლებით)

67,4

2895,1

733,3

2161,9

0.0

 

0.0

ვალდებულებების ზრდა

 

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

გადასახდელები

6132,0

6930,7

2292,2

4638,5

6863.9

2105.4

4758.5

ხარჯები

2395,6

2821,5

89,1

2732,4

2753.2

 

2753.2

არაფინანსური აქტივების ზრდა

3736,4

4109,2

2203,1

1906,1

4087.7

2105.4

1982.3

ფინანსური აქტივების ზრდა (ნაშთის გამოკლებით)

1080,5

0,0

0,0

            0,0

0.0

 

0.0

ვალდებულებების კლება

 

 

 

 

23.0

 

23.0

ნაშთის ცვლილება

0,0

0,0

0,0

0,0

0.0

 

0.0

“.

3. მესამე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 3.ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსავლები

განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის შემოსავლები   4469.8   ათასი ლარის ოდენობით:

 

დასახელება

 

 

 

 

 

 

კოდი

2014წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

შემოსავლები

1

6721,0

4035,6

1558,9

2476,6

4469.8

1579.2

2890.6

გადასახადები

11

755,9

815,0

0,0

815,0

1022.0

 

1022.0

გრანტები

13

4276,3

2362,0

1558,9

803,1

2211.3

1579.2

632.1

სხვა შემოსავლები

14

1688,7

858,5

0,0

858,5

1236.5

 

1236.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. მეოთხე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 4. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის გადასახადები

დასახელება

 

 

 

 

 

 

კოდი

2014წლის ფაქტი

2015წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

შემოსულობები

 

7145,1

4035,6

1558,9

2476,6

4469.8

1579.2

2890,6

შემოსავლები

1

6721,0

4035,6

1558,9

2476,6

4469.8

1579.2

2890,6

არაფინანსური აქტივების კლება

31

424,1

0,0

                      0,0

0,0

0.0

 

0,0

შემოსავლები

1

6721,0

4035,6

1558,9

2476,6

4469.4

1579.2

2890,6

გადასახადები

11

755,9

815,0

0,0

815,0

1022.0

 

1022,0

ქონების გადასახადი

113

755,9

815,0

0,0

815,0

852.0

 

852,0

საქართველოს საწარმოთა ქონებაზე (გარდა მიწისა)

113111

604,7

768,0

            0,0

768,0

805.0

 

805,0

ფიზიკურ პირთა ქონებაზე (გარდა მიწისა)

113113

40,0

7,0

            0,0

7,0

1,0

 

1,0

სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწაზე

113114

2,1

              0,0                                    

            0,0

           0,0

          6,0

 

           6,0

არასასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწაზე

113115

109,1

40,0

            0,0

40,0

40,0

 

40,0

არაფინანსური აქტივების კლება

31

424,1

0,0

0,0

0,0

0,0

 

0,0

ძირითადი აქტივები

311

60,9

0,0

                 0,0

0,0

0,0

 

0,0

მატერიალური მარაგები

312

363,0

0,0

            0,0

0,0

0,0

 

0,0

არაწარმოებული აქტივები

314

0,2

0,0

            0,0

0,0

0,0

 

0,0

“.

5.  მეხუთე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 5.მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის გრანტები     

განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის გრანტები  2211.3   ათასი  ლარის ოდენობით:

დასახელება

 

 

    კოდი

2014წლის

ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016წლის გეგმა

გრანტები

13

4276.3

2362,0

2211.3

სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

133

4276.3

2362,0

2211.3

ბიუჯეტით გათვალისწინებული ტრანსფერები

1311

803.1

803,1

632,1

გათანაბრებითი ტრანსფერი

 

718.1

718,1

547,1

მიზნობრივი ტრანსფერი დელეგირებული უფლებამოსილების განსახორციელებლად

 

85.0

85,0

85,0

ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

1312

3473.3

1558,9

1579.2

საქართველოს რეგიონებში განსახორციელებელი პროექტების ფონდიდან გამოყოფილი თანხები

 

3267.7

1262,5

1579.2

სოფლის მხარდაჭერის პროგრამა

 

205.6

246,4

0,0

საქართველოს მთავრობის სარეზერვო ფონდიდან გამოყოფილი თანხა

 

            0,0

50,0

0,0

სკოლების რეაბილიტაცია

 

 

 

 

სხვა პროექტები

 

 

 

 

“.

6. მეშვიდე მუხლში  შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 7. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ხარჯები

              დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

 

 

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

 

ხარჯები

2395.6

2821,5

89,1

2732,4

2753.2

 

 

შრომის ანაზღაურება

1013.1

783,7

            0,0

783,7

778.3

 

 

საქონელი და მომსახურება

613.1

563,1

39,1

524,0

489.5

 

 

სუბსიდიები

677.5

1159,1

            0,0

1159,1

1342.5

 

 

გრანტები

 

148,1

            0,0

148,1

6.5

 

 

სოციალური უზრუნველყოფა

82.0

104,5

            0,0

104,5

106.0

 

 

სხვა ხარჯები

9.9

63,0

          50,0

13,0

30.4

 

 

“.

 

 
7. მერვე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

მუხლი 8. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების ცვლილება

 ა) განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის არაფინანსური აქტივების ზრდა   4087.7      ათასი ლარის ოდენობით,თანდართული რედაქციით:

დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

წარმომადგენლობითი და აღმასრულებელი ორგანოების დაფინანსება

317.9

363,2

48.5

თავდაცვა, საზოგადოებრივი წესრიგი და უსაფრთხოება

0.0

0,0

1.1

ინფრასტრუქტურის მშენებლობა, რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

3252.2

2730,1

2818.6

საგანმანათლებლო ღონისძიებები

166.3

107,9

0,0

კულტურა, რელიგია, ახალგაზრდობის ხელშეწყობა და სპორტი

0.0

908,0

1219.5

სოციალური უზრუნველყოფა

0.0

0,0

 

სულ

3736.4

4109,2

4087.7

ბ) განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის არაფინანსური აქტივების კლება   0.0   ათ. ლარის    ოდენობით,მათ შორის:

დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 ლის გეგმა

არაფინანსური აქტივების კლება

424.1

0,0

0,0

ძირითადი აქტივები

60,9

0,0

0,0

მატერიალური მარაგები

363,0

0,0

0,0

არაწარმოებული აქტივები

0,2

0,0

0,0

მიწა

0,2

0,0

0,0

სხვა ბუნებრივი აქტივები

0,0

0,0

0,0

“.

8. მეცხრე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 9.მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ხარჯებისა და არაფინანსური აქტივების ზრდის ფუნქციონალური კლასიფიკაცია

 

 

დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 წლის

გეგმა

701

საერთო დანიშნულების სახელმწიფო მომსახურება

1535,6

1470,5

1265,6

 

7011

აღმასრულებელი და წარმომადგენლობითი ორგანოების საქმიანობის უზრუნველყოფა ფინანსური და ფისკალური საქმიანობა,საგარეო ურთიერთობა

 

1535,6

 

1470,5

 

1265,2

 

70111

აღმასრულებელი და წარმომადგენლობითი ორგანოების საქმიანობის უზრუნველყოფა

1535,6

1455,8

1245,6

70112

ფინანსური და ფისკალური საქმიანობა

0,0

14,7

20,0

702

თავდაცვა

43,0

43,0

44,0

703

საზოგადოებრივი წესრიგი და უსაფრთხოება

147,5

152,9

0,0

7032

სახანძრო სამაშველო სამსახური

147,5

152,9

0,0

704

ეკონომიკური საქმიანობა

920,6

1285,3

2055,8

7045

ტრანსპორტი

920,6

1285,3

2055,8

70451

საავტომობილო ტრანსპორტი და გზები

920,6

1285,3

1665,8

7049

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა ეკონომიკურ საქმიანობაში

0,0

0,0

390,0

705

გარემოს დაცვა

281,1

1300,6

1006,8

7051

ნარჩენების შეგროვება,გადამუშავება და განადგურება

90,0

118,4

0,0

706

საბინაო კომუნალური მეურნეობა

2244,6

511,9

146,0

7064

გარე განათება

112,,7

21,0

0,0

7066

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა საბინაო კომუნალურ მეურნეობაში

2131,9

490,9

146,0

707

ჯანმრთელობის დაცვა

41,5

42,0

44,5

7074

საზოგადოებრივი ჯანდაცვის მომსახურება

41,5

42,0

44,5

708

დასვენება კულტურა და რელიგია

255,5

1249,2

1557,4

7081

მომსახურება დასვენებისა და სპორტის სფეროში

84,4

180,9

730,8

7082

მომსახურება კულტურის სფეროში

169,6

1064,3

824,6

7084

რელიგიური და სხვა სახის საზოგადოებრივი საქმიანობა

1,5

4,0

2,0

709

განათლება

570,8

719,5

591,6

7091

სკოლამდელი აღზრდა

494,5

620,0

489,0

7092

ზოგადი განათლება

3,7

3,0

3,0

7098

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა განათლების სფეროში

72,6

96,5

99,6

710

სოციალური დაცვა

91,9

155,8

152,0

71011

ავადმყოფთა სოციალური დაცვა

45,8

53,6

81,0

71012

შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სოციალური დაცვა

3,7

4,0

3,0

7104

ოჯახების და ბავშვების სოციალური დაცვა

30,3

36,4

42,0

7109

სხვა არაკლასიფიცირებული საქმიანობა სოციალური დაცვის სფეროში

12,1

61,8

26,0

 

სულ

6132,0

6930,7

6863,9

 

9. მეათე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

მუხლი 10.  მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის მთლიანი სალდო

1.განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის მთლიანი სალდო -2371.1  ათასი ლარის ოდენობით.

10. მეთერთმეტე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

 „მუხლი 11.  მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების ცვლილება

1. განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფინანსური აქტივების ცვლილება  -2394.1     ათასი ლარის ოდენობით.

დასახელება

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

10

მათ შორის

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

ფინანსური აქტივების ცვლილება

1013,1

-2895,1

-733,3

-2161,9

-2394.1

-526.2

-1867.9

ზრდა

1080,5

0,0

0,0

0,0

0.0

0.0

0.0

ვალუტა და დეპოზიტები

1080,5

0,0

0,0

0,0

 

0.0

0.0

0.0

კლება

67,4

2895,1

733,3

2161,9

2394.1

526.2

1867.9

ვალუტა და დეპოზიტები

67,4

2895,1

733,3

2161,9

2394.1

526.2

1867.9

2. განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ფინანსური აქტივების კლება   - 2394.1  ათასი ლარის ოდენობით.

11. მეთორმეტე მუხლში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 12. მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ვალდებულებების ცვლილება

1.განისაზღვროს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ვალდებულებების ცვლილება -23.0 ათასი ლარის ოდენობით.

მუხლი 16.მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის პრიორიტეტები და პროგრამები;

12. მე-16 მუხლის  პირველ პუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით.

 თავდაცვა, საზოგადოებრივი წესრიგი და უსაფრთხოება

ათას ლარებში

პროგრამის კოდი

დასახელება

2015წლის გეგმა

2016წლის გეგმა

2017წლის პროგნოზი

2018წლის პროგნოზი

02 00

თავდაცვა, საზოგადოებრივი წესრიგი და უსაფრთხოება

 

 

 

195,9

 

 

 

44.5

 

 

42,9

 

 

45,7

02 01

საგანგებო სიტუაციების მართვა

152,9

0.0

0.0

0.0

02 02

საზოგადოებრივი წესრიგისა და უსაფრთხოების ხელშეწყობა

0.0

0.0

0.0

0.0

02 03

ქვეყნის თავდაცვისუნარიანობის ამაღლების ხელშეწყობა

43.0

44.5

42.9

45.7

1.1 საგანგებო სიტუაციების მართვა  (პროგრამული კოდი 02 01)

„ სამოქალაქო უსაფრთხოების შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად  მიმდინარე წლის 10 იანვრიდან ლიკვიდირებული იქნა საქართველოს შსს სამინისტროს საგანგებო სიტუაციების მართვის დეპარტამენტი, ასევე  ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოების დაქვემდებარებაში არსებული სახანძრო -სამაშველო სამსახურები  და შესაბამისად ჩამოყალიბდა საჯარო სამართლის იურიდიული პირი -  საგანგებო სიტუაციების მართვის სააგენტო, რომელიც 2016 წლიდან თვითონ უზრუნველყოფს სახანძრო-სამაშველო სამსახურების დაფინანსებას.

1.2 ქვეყნის თავდაცვისუნარიანობის ამაღლების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 02 03)

 საქართველოს  შეიარაღებული  ძალების საბრძოლო მზადყოფნის ამაღლებისათვის ყაზბეგის მუნიციპალიტეტში ხორციელდება წვევამდელთა მობილიზება და გაწვევის პუნქტებამდე ტრანსპორტით უზრუნველყოფა.

13. მე-16 მუხლის მე-2 პუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„2. ინფრასტრუქტურის მშენებლობა, რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია (პროგრამული კოდი 03 00)

მუნიციპალიტეტის ეკონომიკური განვითარებისათვის აუცილებელ პირობას წარმოადგენს მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის შემდგომი გაუმჯობესება.  აღნიშნული მიმართულება ბიუჯეტის ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს წარმოადგენს. პრიორიტეტის ფარგლებში გაგრძელდება საგზაო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია,  დასუფთავების ღონისძიებები,საკანალიზაციო და წყლის სისტემების რეაბილიტაცია, კეთილმოწყობის ღონისძიებები .  მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის  მშენებლობისა და რეაბილიტაციის გარდა პრიორიტეტის ფარგლებში ხორციელდება არსებული ინფრასტრუქტურის მოვლა-შენახვა.

ათას ლარებში

პროგრამის კოდი

დასახელება

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

2017 წლის პროგნოზი

2018 წლის პროგნოზი

03 00

ინფრასტრუქტურის მშენებლობა, რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

3097,8

3208.6

390.0

390.0

03 01

საგზაო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა რეაბილიტაცია და მოვლა შენახვა

1021,3

1665.8

0.0

0.0

03 02

კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

1585,6

1396.8

390.0

390.0

030201

გარე განათების რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

21,0

0.0

0.0

0.0

030202

წყლის სისტემის მოწყობა-რეაბილიტაცია

1182,2

1006.8

0.0

0.0

03 02 03

დასუფთავების ღონისძიებები

118,4

0.0

0.0

0.0

030204

„ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის კეთილმოწყობის“ ხელშეწყობა

264,0

390.0

390. 0

390.0

0303

კეთილმოწყობის ღონისძიებები

150,4

91.9

0.0

0.0

0304

სოფლის მხარდაჭერის პროგრამის ფარგლებში განსახორციელებელი პროექტები

340,5

54.1

0.0

0.0

2.1 საგზაო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და მოვლა-შენახვა (პროგრამული კოდი 03 01)

 მუნიციპალიტეტში სატვირთო და სამგზავრო გადაზიდვების დიდი ნაწილი ავტოტრანსპორტზე მოდის, ამიტომ საგზაო ინფრასტრუქტურის განვითარების ერთ–ერთ მნიშვნელოვან მიმართულებას წარმოადგენს საავტომობილო გზების, ხიდების  და ბოგირების მშენებლობის აუცილებლობა. მნიშვნელოვანია ისტორიულ და   კულტურულ ძეგლებთან მისასვლელი გზების რეკონსტრუქცია და მოდერნიზება. ზამთარში დიდთოვლობის დროს  სოფლებში ტრანსპორტის უსაფრთხო გადაადგილებისათვის   თოვლის საფარისაგან გზების გაწმენდა. ქვეპროგრამის ფარგლებში დაგეგმილია: სოფ.ფხელშე-გორისციხის გზის ,დაბა სტეფანწმინდაში ვაჟა-ფშაველას ქუჩის  რეაბილიტაცია . ასევე სააკაძის და  თბილისის ქუჩების და ფანშეტისა და თრუსოს ხიდების  რეაბილიტაციის დასრულება

2.2  კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და მოვლა - შენახვა (პროგრამული კოდი 03 02)

პროგრამის ფარგლებში განხორციელდება გარე განათების არსებული ქსელის გაფართოვება,  მის ექსპლოატაციასთან დაკავშირებული ხარჯები. მუნიციპალიტეტის  საკანალიზაციო და წყლის სისტემების რეაბილიტაცია. მოსახლეობის სასმელი წყლით უწყვეტი მომარაგება. უზრუნველყოფილი იქნება  მუნიციპალიტეტის ტერიტორიის დასუფავება და დასუფთავებისათვის  რეალური პირობების შექმნა.

2.2.1    გარე განათების  რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია  (პროგრამული კოდი 03 02 01)

დღე-ღამის ნებისმიერ დროს მოსახლეობის  კომფორტული და უსაფრთხო გადაადგილებისათვის აუცილებელ პირობას წარმოადგენს მუნიციპალიტეტის განათება.

2.2.2  წყლის  სისტემის მოწყობა- რეაბილიტაცია (პროგრამული კოდი 03 02 02)

ყაზბეგის მუნიციპალიტეტში გასულ წლებში სისტემატურად მიმდინარეობდა საკანალიზაციო და წყალმომარაგების სისტემების რეაბილიტაცია, რაც ეტაპობრივად გაგრძელდება. ქვე პროგრამის ფარგლებში დაგეგმილია:  სოფ.გარბანში და სოფ.ყანობში საკანალიზაციო სისტემების  მშენებლობა,ასევა სოფ.არშის საკანალიზაციო ქსელის,სნოს სანიაღვრე სისტემის მშენებლობის დასრულება, ასევე დაგეგმილია სოფ.სოფ. აჩხოტის,კარკუჩის , გორისციხის, ცდოს, ყანობის და სნოს. წყლის სისტემების სარეაბილიტაციო სამუშაოების  დასრულება

2.2.3   დასუფთავების ღონისძიებები (პროგრამული კოდი 03 02 03)

მუნიციპალიტეტის ერთ-ერთ მთავარ ფუნქციას წარმოადგენს კეთილსაიმედო სანიტარული მდგომარეობის უზრუნველყოფა, საყოფაცხოვრებო ნარჩენებისაგან ბუნკერების გათავისუფლება. მუნიციპალიტეტი სისტემატურად ზრუნავს  რაიონის სანიტარიული მდგომარეობის გაუმჯობესებაზე.

2.2.4   „ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის კეთილმოწყობის“ ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 03 02 04 )

ქვეპროგრამის ფარგლებში  გათვალისწინებულია დაბა სტეფანწმინდის სასაფლაოების და მისი ტერიტორიის მოვლა პატრონობა,მუნიციპალიტეტის ტერიტორიის  გამწვანება, გარე -განათების   ქსელის ექსპლოატაცია (რემონტი,გამოცვლა,მონტაჟი), საგზაო ნიშნების მოწყობა, ტერიტორიის დასუფთავება, საყოფაცხოვრებო  ნარჩენების გატანა,ზამთრის სეზონზე მუნიციპალური გზების გაწმენდა თოვლისგან, მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე სანიაღვრე სისტემის მოწყობა და მოვლა-პატრონობა,სოფლების წყალსადენების ექსპლოატაცია და მოვლა პატრონობა.

 2.2.5    კეთილმოწყობის ღონისძიებები  (პროგრამული კოდი 03 03)

მუნიციპალიტეტში არსებულ საკუთრებაში საკმაოდ ბევრი არასაცხოვრებელი დანიშნულების შენობებია, რომლებიც ინფრასტრუქტურული დატვირთვის მატარებელია.  ექსპლუატაციის პერიოდის გათვალისწინებით, ხშირად დგება დღის წესრიგში მათზე კეთილმოწყობის სამუშაოების ჩატარების აუცილებლობა.ქვეპროგრამის ფარგლებში დაგეგმილია სოფ.სნოში სასტუმროს მშენებლობის დასრულება.

2.2.6. სოფლის მხარდაჭერის პროგრამის ფარგლებში განსახორციელებელი პროექტები (პროგრამული კოდი 03 04)

პროგრამა, რომელიც ეფექტურად დაიწყო 2010 წელს, გრძელდება.პროგრამა ითვალისწინებს მუნიციპალიტეტის  სოფლებში ინფრასტრუქტურის მშენებლობა– რეაბილიტაციას და ექსპლოატაციას მოსახლეობის აზრის გათვალისწინებით.  კერძოდ: შიდა გზების, სასაფლაოს ღობეების ,სარიტუალო სახლების , წყალმომარაგების სისტემის რეაბილიტაცია-მშენებლობას და წინა წლებში აღდგენილი ობიექტების შემდგომ მოვლა-პატრონობას.

14. მე-16 მუხლის მე-3 პუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით;

3. განათლება (პროგრამული კოდი 04 00)

 მომავალი თაობების აღზრდის მიმართულებით დაწყებითი და ზოგადი განათლების გარდა მნიშვნელოვანი როლი ენიჭება ასევე სკოლამდელ განათლებას, რაც თვითმმართველი ერთეულის საკუთარ უფლებამოსილებებს განეკუთვნება და შესაბამისად მუნიციპალიტეტის ერთ-ერთ პრიორიტეტს წარმოადგენს. განხორციელდება საბავშვო ბაღების ფუნქციონირებისათვის საჭირო ყველა ხარჯების დაფინანსება.

პროგრამის კოდი

დასახელება

2015 წლის გეგმა

2016 წლის გეგმა

2017 წლის პროგნოზი

2018 წლის პროგნოზი

04 00

განათლება

719,5

591,6

538,1

541,6

04 01

სკოლამდელი აღზრდის ხელშეწყობა

620,0

489,0

435,5

439,0

04 02

საჯარო სკოლების რეაბილიტაცია

3,0

3,0

3,0

3,0

0403

მოსწავლე ახალგაზრდობის სახლის ხელშეწყობა

96,5

99,6

99,6

99,6

 3.1 სკოლამდელი აღზრდის ხელშეწყობა  (პროგრამული კოდი 04 01)

მომავალი თაობის აღზრდის მიმართულებით მნიშვნელოვანი როლი ენიჭება სკოლამდელ განათლებას, რაც თვითმმართველი ერთეულის საკუთარ უფლებამოსილებებს განეკუთვნება და შესაბამისად მუნიციპალიტეტის ერთ-ერთ პრიორიტეტს წარმოადგენს,რომლის ფარგლებში განხორციელდება საბავშვო ბაღების  ხარჯების დაფინანსება, მათი რეაბილიტაცია, ინვენტარით უზრუნველყოფა.   მუნიციპალიტეტში ამ ეტაპზე ფუნქციონირებს შვიდი საბავშვო ბაგა–ბაღი, სადაც დაწყებით განათლებას იღებს 165 ბავშვი.   

3.2 მოსწავლე ახალგაზრდობის სახლის ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 04 03)                                          

მუნიციპალიტეტის   ერთ-ერთ მთავარ მიზანს წარმოადგენს ხელი შეუწყოს მოსწავლეების ცოდნის დონის ამაღლებას.პროგრამის ფარგლებში დაფინანსდება სხვადასხვა წრეები,როგორიცაა: ინგლისურის, ხატვის, ქორეოგრაფიული, ქსოვისა და თექის შესწავლის.ყველა მოსწავლეს ექნება საშუალება შესაბამისი განაცხადის საფუძველზე გაიაროს აღნიშნული წრეები.

15. მე-16 მუხლის მე-4 პუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

 4.    კულტურა, რელიგია ახალგაზრდობის ხელშეწყობა და სპორტი (პროგრამული კოდი 05 00)

მუნიციპალიტეტის ინფრასტრუქტურული და ეკონომიკური განვითარების პარალელურად  აუცილებელია ხელი შეეწყოს კულტურული ტრადიციების დაცვას და ღირსეულ გაგრძელებას. ამასთანავე, ერთ-ერთი პრიორიტეტია ახალგაზრდების მრავალმხრივი (როგორც სულიერი, ისე ფიზიკური თვალსაზრისით) განვითარების ხელშეწყობა და მათში ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება. შესაბამისად, მუნიციპალიტეტი განაგრძობს კულტურული ობიექტების ფინანსურ მხარდაჭერას, წარმატებული სპორტსმენების ხელშეწყობას და შესაბამისი პირობების შექმნას, რათა ნიჭიერმა ბავშვებმა და ახალგაზრდებმა შეძლონ მათი სპორტული შესაძლებლობების გამოვლენა.

ათას ლარებში

პროგრამის კოდი

დასახელება

2015 წლის გეგმა

2016 წლის  გეგმა

2016წლის პროგნოზი

2017წლის პროგნოზი

 

05 00

კულტურა, რელიგია, ახალგაზრდობის ხელშეწყობა  და სპორტი

1249,2

1557,4

329,0

332,5

 

05 01

სპორტის განვითარების ხელშეწყობა

180,9

730,8

120,5

121,0

 

05 02

კულტურის განვითარების ხელშეწყობა

1064,3

824,6

203,5

206,5

 

05 02 01

კულტურული ღონისძიების დაფინანსება

12,0

634,5

16,5

18,5

 

05 02 02

 ბიბლიოთეკების  ხელშეწყობა

45,0

41.5

38,0

38,0

 

05 02 03

 კულტურის ცენტრის ხელშეწყობა

1007,3

148.6

149,0

150,0

 

377,0

361,2

05 03

ახალგაზრდული პროგრამების დაფინანსება

4.0

2,0

5,0

5,0

 

           

 

           

 

4.1 სპორტის განვითარების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 05 01)

პროგრამის ფარგლებში განხორციელდება კომპლექსური სასპორტო სკოლის ფინანსური მხარდაჭერა, რათა მათ ჰქონდეთ შესაძლებლობა უზრუნველყონ სპორტსმენებისათვის სავარჯიშოდ შესაბამისი პირობების შექმნა. ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი აქტიურად აფინანსებს სპორტულ ღონისძიებებს, როგორიცაა თავისუფალი ჭიდაობა, ფეხბურთი, მეკლდეურობა. ასევე ყოველწლიურად იმართება ტ. ალიბეგაშვილის სახელობის ტურნირი თავისუფალ ჭიდაობაში და ა.ალიბეგაშვილის სახელობის ტურნირი ფეხბურთში. გამარჯვებული გუნდები ჯილდოვდებიან ფასიანი საჩუქრებით.ქვეპროგრამის ფარგლებში დაგეგმილია აგრეთვე დაბა სტეფანწმინდაში სპორტული დარბაზის მშენებლობა.

4.2 კულტურის განვითარების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 05 02)

მუნიციპალიტეტის კულტურული ტრადიციების დაცვის მიზნით პროგრამის ფარგლებში გაგრძელდება სხვადასხვა კულტურული ობიექტების ფინანსური მხარდაჭერა, რაც ხელს შეუწყობს მათ შენარჩუნებას და შემდგომში განვითარებას.

4.2.1   კულტურული ღონისძიებების დაფინანსება(პროგრამული კოდი 05 02 01)     

 მუნიციპალიტეტის კულტურული ტრადიციების დაცვის მიზნით პროგრამის ფარგლებში გაგრძელდება სხვადასხვა ობიექტების ფინანსური მხარდაჭერა, ადგილობრივი და ჩამოსული სტუმრების დაინტერესების მიზნით გაიმართება სხვადასხვა კულტურული ღონისძიებები.ყაზბეგის მუნიციპალიტეტში ყოველწლიურად იმართება სახალხო დღესასწაული ”ყაზბეგობა”, რომლის მიზანია ხევის ტრადიციების პოპულარიზაცია და დიდი ქართველი მწერლის ალ. ყაზბეგის ხსოვნის უკვდავყოფა. ღონისძიებაში მონაწილეობას ღებულობენ, როგორც ადგილობრივი, ასევე მოწვეული შემოქმედებითი კოლექტივები, პოეტები და მწერლები. მიმდინარე ხარჯების გარდა ქვეპროგრამა ითვალისწინებს დაბა სტეფანწმინდაში კულტურის სახლის მშენებლობის დასრულებას.

4. 2.2 ბიბლიოთეკების ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 05 02 02)

ახალგაზრდა თაობის ინტელექტუალური, ზნეობრივი და კულტურული განვითარების მიზნით, ისევე როგორც გასულ წლებში 2016 წელს გაგრძელდება ადგილობრივი ბიბლიოთეკების დაფინანსება.ყაზბეგის მუნიციპალიტეტში ფუნქციონერებს სამი ბიბლიოთეკა: ერთი ცენტრალური და ორი სოფლის, სიონის და გარბნის, მათი მიზანია საბიბლიოთეკო   ფონდების შენახვა,  მოვლა - პატრონობა,მკითხველის მხატვრული და ინტელექტუალური დონის ამაღლება.

4.2.3 კულტურის ცენტრის  ხელშეწყობა (პროგრამული კოდი 05 02 03)

პროგრამის ფარგლებში განხორციელდება შემოქმედებითი და ლიტერატურული საღამოები, კერძოდ:

  • საშობაო–საახალწლო ღონისძიება.
  • ალ.ყაზბეგის დაბადების დღისადმი მიძღვნილი ლიტერატურულ–მუსიკალური კომპოზიცია.
  • ქალთა და დედის დღისადმი მიძღვნილი საღამო.
  • 9 აპრილისადმი მიძღვნილი ღონისძიება.
  • 26 მაისისადმი მიძღვნილი ღონისძიება.
  • სახალხო დღესასწაული „ყაზბეგობის“ ღონისძიება.

4.3  ახალგაზრდული პროგრამების  დაფინანსება (პროგრამული კოდი 05 03)

პროგრამის ფარგლებში დაფინანსდება სხვადასხვა ღონისძიებები, რომლებიც ხელს შეუწყობს ახალგაზრდა თაობის მეტ ჩართულობას მუნიციპალიტეტის ყოველდღიურ საქმიანობასა და მის განვითარებაში. ახალგაზრდებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას (ლაშქრობები, ექსკურსიები).

16. მე-16 მუხლის  მე-5 პუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით

5.მოსახლეობის ჯანმრთელობის დაცვა და სოციალური უზრუნველყოფა 196.5 ათ. ლარი (პროგრამული კოდი 06 00);

17. მე-16 მუხლის  მე-5 პუნქტის  5.2 ქვეპუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

5.2 მოსახლეობის  სოციალური  უზრუნველყოფა  152.0 ათ.ლარი  (პროგრამული კოდი 06 02);

18. მე-16 მუხლის მე-5 პუნქტის  5.2.1 ქვეპუნქტში შეტანილ იქნეს ცვლილება და ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

 5.2.1 ავადმყოფთა სოციალური დაცვა 81.0 ათ.ლარი(პროგრამული კოდი 06 02 01)

მუხლი 17.  მუნიციპალიტეტის  ბიუჯეტის ასიგნებანი

განისაზღვროს ბიუჯეტის ასიგნებები საბიუჯეტო კლასიფიკაციის მიხედვით თანდართული რედაქციით.

ორგ. კოდი  

2014 წლის ფაქტი

2015 წლის დაზუსტებული  გეგმა

2016 წლის დამტკიცებული გეგმა

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

სულ

მათ შორის

სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

სახელმწიფო ბიუჯეტის ფონდებიდან გამოყოფილი ტრანსფერები

საკუთარი შემოსავლები

 

ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი

6 132,1

3 540,7

2 591,4

6 930,7

2 292,2

4 638,5

6 863,9

2 105,4

4 758,5

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

102,0

0,0

102,0

100,0

0,0

100,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

2 395,7

79,4

2 316,3

2 787,1

72,5

2 714,6

2 753,2

0,0

2 753,2

 

შრომის ანაზღაურება

1 013,1

0,0

1 013,1

783,7

0,0

783,7

778,3

0,0

778,3

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

3 736,4

3 461,3

275,1

4 143,6

2 219,7

1 923,9

4 087,7

2 105,4

1 982,3

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

23,0

0,0

23,0

01 00

წარმომადგენლობითი და აღმასრულებელი ორგანოების დაფინანსება

1 535,6

340,0

1 195,6

1 470,5

0,0

1 470,5

1 265,6

0,0

1 265,6

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

77,0

0,0

77,0

78,0

0,0

78,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

1 217,7

40,0

1 177,7

1 107,3

0,0

1 107,3

1 215,1

0,0

1 215,1

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

317,9

300,0

17,9

363,2

0,0

363,2

48,5

0,0

48,5

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

2,0

0,0

2,0

01 01

მუნიციპალიტეტის საკრებულო

389,5

0,0

389,5

363,0

0,0

363,0

381,2

0,0

381,2

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

21,0

 

21,0

21,0

 

21,0

0,0

 

 

 

ხარჯები

389,5

0,0

389,5

363,0

0,0

363,0

381,2

0,0

381,2

 

შრომის ანაზღაურება

319,5

0,0

319,5

283,7

0,0

283,7

289,2

0,0

289,2

01 02

მუნიციპალიტეტის გამგეობა

1 146,1

340,0

806,1

1 092,8

0,0

1 092,8

864,4

0,0

864,4

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

56,0

 

56,0

57,0

 

57,0

0,0

 

 

 

ხარჯები

828,2

40,0

788,2

729,6

0,0

729,6

813,9

0,0

813,9

 

შრომის ანაზღაურება

544,7

0,0

544,7

470,7

0,0

470,7

461,5

0,0

461,5

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

317,9

300,0

17,9

363,2

0,0

363,2

48,5

0,0

48,5

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

2,0

0,0

2,0

01 03

სარეზერვო ფონდი

0,0

0,0

0,0

14,7

0,0

14,7

20,0

0,0

20,0

 

ხარჯები

0,0

0,0

0,0

14,7

0,0

14,7

20,0

0,0

20,0

02 00

თავდაცვა, საზოგადოებრივი წესრიგი და უსაფრთხოება

190,5

0,0

190,5

195,9

0,0

195,9

44,2

0,0

44,2

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

22,0

0,0

22,0

22,0

0,0

22,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

190,5

0,0

190,5

195,9

0,0

195,9

43,1

0,0

43,1

 

შრომის ანაზღაურება

148,9

0,0

148,9

29,3

0,0

29,3

27,6

0,0

27,6

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

1,1

0,0

1,1

02 01

საგანგებო სიტუაციების მართვა

147,5

0,0

147,5

152,9

0,0

152,9

0,0

0,0

0,0

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

18,0

 

18,0

18,0

 

18,0

0,0

 

 

 

ხარჯები

147,5

0,0

147,5

152,9

0,0

152,9

0,0

0,0

0,0

 

შრომის ანაზღაურება

119,0

0,0

119,0

1,7

0,0

1,7

0,0

0,0

0,0

02 03

ქვეყნის თავდაცვისუნარიანობის ამაღლების ხელშეწყობა

43,0

0,0

43,0

43,0

0,0

43,0

44,2

0,0

44,2

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

4,0

 

4,0

4,0

 

4,0

0,0

 

 

 

ხარჯები

43,0

0,0

43,0

43,0

0,0

43,0

43,1

0,0

43,1

 

შრომის ანაზღაურება

29,9

0,0

29,9

27,6

0,0

27,6

27,6

0,0

27,6

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

1,1

0,0

1,1

03 00

ინფრასტრუქტურის მშენებლობა, რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

3 446,3

3 120,7

325,6

3 097,8

1 813,2

1 284,6

3 208,6

2 077,6

1 131,0

 

ხარჯები

194,1

39,4

154,7

333,3

16,4

316,9

390,0

0,0

390,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

3 252,2

3 081,3

170,9

2 764,5

1 796,8

967,7

2 818,6

2 077,6

741,0

03 01

საგზაო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა რეაბილიტაცია და მოვლა შენახვა

920,6

868,2

52,4

1 021,3

884,8

136,5

1 665,8

1 147,4

518,4

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

920,6

868,2

52,4

1 021,3

884,8

136,5

1 665,8

1 147,4

518,4

03 01 01

შიდა გზების და ქუჩების რებილიტაცია

920,6

868,2

52,4

1 021,3

884,8

136,5

1 665,8

1 147,4

518,4

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

920,6

868,2

52,4

1 021,3

884,8

136,5

1 665,8

1 147,4

518,4

03 02

კომუნალური ინფრასტრუქტურის მშენებლობა-რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

393,8

148,8

245,0

1 585,6

554,8

1 030,8

1 396,8

807,2

589,6

 

ხარჯები

143,4

0,0

143,4

309,1

0,0

309,1

390,0

0,0

390,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

250,4

148,8

101,6

1 276,5

554,8

721,7

1 006,8

807,2

199,6

03 02 01

 გარე განათების რეაბილიტაცია და ექსპლოატაცია

112,7

0,0

112,7

21,0

0,0

21,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

42,2

0,0

42,2

21,0

0,0

21,0

0,0

0,0

0,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

70,5

0,0

70,5

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

03 02 02

წყლის სისტემის მოწყობა-რეაბილიტაცია

191,1

148,8

42,3

1 182,2

554,8

627,4

1 006,8

807,2

199,6

 

ხარჯები

11,2

0,0

11,2

0,7

0,0

0,7

0,0

0,0

0,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

179,9

148,8

31,1

1 181,5

554,8

626,7

1 006,8

807,2

199,6

03 02 03

დასუფთავების ღონისძიებები

90,0

0,0

90,0

118,4

0,0

118,4

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

90,0

0,0

90,0

23,4

0,0

23,4

0,0

0,0

0,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

95,0

0,0

95,0

0,0

0,0

0,0

03 02 04

"ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის კეთილმოწყობის" ხელშეწყობა

0,0

0,0

0,0

264,0

0,0

264,0

390,0

0,0

390,0

 

ხარჯები

0,0

0,0

0,0

264,0

0,0

264,0

390,0

0,0

390,0

03 03

კეთილმოწყობის ღონისძიებები

1 908,1

1 908,1

0,0

150,4

91,9

58,5

91,9

91,9

0,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

1 908,1

1 908,1

0,0

150,4

91,9

58,5

91,9

91,9

0,0

03 04

სოფლის მხარდაჭერის პროგრამის ფარგლებში განსახორციელებელი პროექტები

223,8

195,6

28,2

340,5

281,7

58,8

54,1

31,1

23,0

 

ხარჯები

50,7

39,4

11,3

24,2

16,4

7,8

0,0

0,0

0,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

173,1

156,2

16,9

316,3

265,3

51,0

54,1

31,1

23,0

04 00

განათლება

570,8

80,0

490,8

719,5

20,0

699,5

591,6

0,0

591,6

 

ხარჯები

404,5

0,0

404,5

611,6

6,1

605,5

591,6

0,0

591,6

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

166,3

80,0

86,3

107,9

13,9

94,0

0,0

0,0

0,0

04 01

სკოლამდელი აღზრდის ხელშეწყობა

494,5

80,0

414,5

620,0

20,0

600,0

489,0

0,0

489,0

 

ხარჯები

328,2

0,0

328,2

512,1

6,1

506,0

489,0

0,0

489,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

166,3

80,0

86,3

107,9

13,9

94,0

0,0

0,0

0,0

04 02

საჯარო სკოლების რეაბილიტაცია

3,7

0,0

3,7

3,0

0,0

3,0

3,0

0,0

3,0

 

ხარჯები

3,7

0,0

3,7

3,0

0,0

3,0

3,0

0,0

3,0

04 02

მოსწავლე ახალგაზრდობის სახლის ხელშეწყობა

72,6

0,0

72,6

96,5

0,0

96,5

99,6

0,0

99,6

 

ხარჯები

72,6

0,0

72,6

96,5

0,0

96,5

99,6

0,0

99,6

05 00

კულტურა, რელიგია, ახალგაზრდობის ხელშეწყობა  და სპორტი

255,5

0,0

255,5

1 249,2

409,0

840,2

1 557,4

27,8

1 529,6

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

3,0

0,0

3,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

255,5

0,0

255,5

341,2

0,0

341,2

337,9

0,0

337,9

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

908,0

409,0

499,0

1 219,5

27,8

1 191,7

05 01

სპორტის განვითარების ხელშეწყობა

84,4

0,0

84,4

180,9

23,9

157,0

730,8

0,0

730,8

 

ხარჯები

84,4

0,0

84,4

117,0

0,0

117,0

130,8

0,0

130,8

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

63,9

23,9

40,0

600,0

0,0

600,0

05 01 01

სპორტული ღონისძიებების დაფინანსება

2,9

0,0

2,9

3,0

0,0

3,0

601,5

0,0

601,5

 

ხარჯები

2,9

0,0

2,9

3,0

0,0

3,0

1,5

0,0

1,5

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

600,0

0,0

600,0

05 01 02

კომპლექსური სასპორტო სკოლის ხელშეწყობა

81,5

0,0

81,5

177,9

23,9

154,0

129,3

0,0

129,3

 

ხარჯები

81,5

0,0

81,5

114,0

0,0

114,0

129,3

0,0

129,3

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

63,9

23,9

40,0

0,0

0,0

0,0

05 02

კულტურის განვითარების ხელშეწყობა

169,6

0,0

169,6

1 064,3

385,1

679,2

824,6

27,8

796,8

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

3,0

0,0

3,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

ხარჯები

169,6

0,0

169,6

220,2

0,0

220,2

205,1

0,0

205,1

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

844,1

385,1

459,0

619,5

27,8

591,7

05 02 01

კულტურული ღონისძიებების დაფინანსება

15,9

0,0

15,9

12,0

0,0

12,0

634,5

27,8

606,7

 

ხარჯები

15,9

0,0

15,9

12,0

0,0

12,0

15,0

0,0

15,0

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

619,5

27,8

591,7

05 02 02

ბიბლიოთეკების ხელშეწყობა

28,4

0,0

28,4

45,0

0,0

45,0

37,8

0,0

37,8

 

მომუშავეთა რიცხოვნობა

3,0

 

3,0

0,0

 

 

0,0

 

 

 

ხარჯები

28,4

0,0

28,4

36,0

0,0

36,0

37,8

0,0

37,8

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

9,0

0,0

9,0

0,0

0,0

0,0

05 02 03

კულტურის ცენტრების ხელშეწყობა

125,3

0,0

125,3

1 007,3

385,1

622,2

152,3

0,0

152,3

 

ხარჯები

125,3

0,0

125,3

172,2

0,0

172,2

152,3

0,0

152,3

 

არაფინანსური აქტივების ზრდა

0,0

0,0

0,0

835,1

385,1

450,0

0,0

0,0

0,0

05 03

ახალგაზრდული პროგრამების დაფინანსება

1,5

0,0

1,5

4,0

0,0

4,0

2,0

0,0

2,0

 

ხარჯები

1,5

0,0

1,5

4,0

0,0

4,0

2,0

0,0

2,0

06 00

მოსახლეობის ჯანმრთელობისა დაცვა და  სოციალური უზრუნველყოფა

133,4

0,0

133,4

197,8

50,0

147,8

196,5

0,0

196,5

 

ხარჯები

133,4

0,0

133,4

197,8

50,0

147,8

175,5

0,0

175,5

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

21,0

0,0

21,0

06 01

საზოგადოებრივი ჯანდაცვის მომსახურება

41,5

0,0

41,5

42,0

0,0

42,0

44,5

0,0

44,5

 

ხარჯები

41,5

0,0

41,5

42,0

0,0

42,0

44,5

0,0

44,5

06 02

მოსახლეობის სოციალური უზრუნველყოფა

91,9

0,0

91,9

155,8

50,0

105,8

152,0

0,0

152,0

 

ხარჯები

91,9

0,0

91,9

155,8

50,0

105,8

131,0

0,0

131,0

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

21,0

0,0

21,0

06 02 01

ავადმყოფთა სოციალური დაცვა

45,8

0,0

45,8

53,6

0,0

53,6

81,0

0,0

81,0

 

ხარჯები

45,8

0,0

45,8

53,6

0,0

53,6

60,0

0,0

60,0

 

ვალდებულებების კლება

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

21,0

0,0

21,0

06 02 02

ოჯახებისა და ბავშვების სოციალური დაცვის უზრუნველყოფა

30,3

0,0

30,3

36,4

0,0

36,4

42,0

0,0

42,0

 

ხარჯები

30,3

0,0

30,3

36,4

0,0

36,4

42,0

0,0

42,0

06 02 03

ომის ვეტერანთა სარიტუალო მომსახურების ხარჯი

2,2

0,0

2,2

1,5

0,0

1,5

1,0

0,0

1,0

 

ხარჯები

2,2

0,0

2,2

1,5

0,0

1,5

1,0

0,0

1,0

06 02 04

შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა სოციალური დაცვა

3,7

0,0

3,7

4,0

0,0

4,0

3,0

0,0

3,0

 

ხარჯები

3,7

0,0

3,7

4,0

0,0

4,0

3,0

0,0

3,0

06 02 05

სტიქიის შედეგად დაზარალებულთა დახმარება

9,9

0,0

9,9

60,3

50,0

10,3

25,0

0,0

25,0

 

ხარჯები

9,9

0,0

9,9

60,3

50,0

10,3

25,0

0,0

25,0

 

მუხლი 2
დადგენილება ძალაშია გამოქვეყნებისთანავე

ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს თავმჯდომარეშალვა ელოშვილი