Law of Georgia on the Public Service Development Agency

Consolidated versions (27/04/2016 - 21/04/2017)

საქართველოს კანონი

სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოს შესახებ

 

თავი I. ზოგადი დებულებები

    მუხლი 1. კანონის რეგულირების სფერო

ეს კანონი განსაზღვრავს სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოს (შემდგომ სააგენტო) სამართლებრივ სტატუსს, მისი ფუნქციონირების ძირითად პრინციპებს და მიმართულებებს, სააგენტოს ურთიერთობას სხვა ადმინისტრაციულ ორგანოებთან, ფიზიკურ და იურიდიულ პირებთან.

    მუხლი 2. სააგენტოს სამართლებრივი სტატუსი

სააგენტო არის ამ კანონის საფუძველზე შექმნილი, საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს მმართველობის სფეროში მოქმედი საჯარო სამართლის იურიდიული პირი.

    მუხლი 3. სააგენტოს საქმიანობის სამართლებრივი საფუძველი

სააგენტოს საქმიანობის სამართლებრივი საფუძველია საქართველოს კონსტიტუცია, საქართველოს საერთაშორისო ხელშეკრულებები და შეთანხმებები, ეს კანონი, სააგენტოს დებულება და საქართველოს სხვა საკანონმდებლო და კანონქვემდებარე ნორმატიული აქტები.

 

თავი II. ძირითადი დებულებები

    მუხლი 4. სააგენტოს მიზნები და ძირითადი ფუნქციები 

1. სააგენტოს მიზნებია:

ა) სახელმწიფო მომსახურებების განვითარების ხელშეწყობა, ახალი და ინოვაციური სერვისების დანერგვა;

ბ) ქვეყნის განვითარებისათვის მნიშვნელოვანი პროექტებისა და რეფორმების მხარდაჭერა;

გ) სამოქალაქო რეესტრის წარმოება და მუდმივი სრულყოფა;

დ) ამ კანონითა და საქართველოს სხვა სამართლებრივი აქტებით განსაზღვრული ამოცანებისა და ფუნქციების შესრულება.

2. სააგენტოს ძირითადი ფუნქციებია:

ა) საქართველოს მოქალაქეთა, საქართველოში მცხოვრებ უცხოელთა და საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სხვა პირთა აღრიცხვისა და მათზე დოკუმენტების გაცემის მოწესრიგებული სისტემის შექმნა და შეუფერხებელი ფუნქციონირება, ასევე შესაბამის მონაცემთა ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით;

ბ) სახელმწიფო მომსახურებების სრულყოფასა და ეფექტიანობის გაზრდაზე ორიენტირებული იდეების ინიციირება და მათი განხორციელების ხელშეწყობა;

გ) ქვეყნის საჭიროებიდან გამომდინარე, განვითარებაზე ორიენტირებული პროექტების ინიციირება და განხორციელება;

დ) სხვა ადმინისტრაციული ორგანოების მხარდაჭერა მათი საქმიანობის ეფექტიანობის გაზრდისა და მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით;

ე) სამოქალაქო აქტების რეგისტრაცია, სამოქალაქო აქტების ჩანაწერებში ცვლილების, შესწორების ან/და დამატების შეტანა, სამოქალაქო აქტის ჩანაწერების ბათილად ცნობა, სამოქალაქო აქტების ხელახალი რეგისტრაცია, სამოქალაქო აქტის რეგისტრაციის მოწმობის გაცემა;

ვ) იურიდიული მნიშვნელობის მქონე ფაქტების დადგენა თავისი კომპეტენციის ფარგლებში;

ზ) საქართველოსთან პირის სამართლებრივი კავშირის დადგენა, საქართველოს მოქალაქეობის მოპოვებისა და შეწყვეტის საკითხების განხილვა და შესაბამისი დასკვნების გაცემა;

თ) მოქალაქეობის არმქონე პირის სტატუსის დადგენა და შეწყვეტა;

ი) საცხოვრებელი ადგილის მიხედვით ფიზიკურ პირთა რეგისტრაცია და რეგისტრაციიდან მოხსნა;

კ) მოქალაქეობისა და პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტების გაცემა;

ლ) საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით ციფრული ხელმოწერის სერტიფიკატისა და ავთენტიფიკაციის სერტიფიკატის შექმნა, გაცემა და მათთან დაკავშირებული მომსახურებების გაწევა;

მ) საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით კრიპტოგრაფიული გასაღებების სერტიფიკატის შექმნა, გაცემა და მასთან დაკავშირებული მომსახურებების გაწევა;

ნ) ბინადრობის ნებართვის გაცემა;

ო) საქართველოს მოქალაქის საკონსულო აღრიცხვაზე დაყენება და საკონსულო აღრიცხვიდან მოხსნა;

პ) ემიგრაციის ნებართვის გაცემა;

ჟ) საქართველოში გაცემული, სხვა სახელმწიფოში გასაგზავნად განკუთვნილი დოკუმენტების საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით ლეგალიზაცია და აპოსტილით დამოწმება;

რ) მისი კომპეტენციისათვის მიკუთვნებული ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა საქმეების კანონით დადგენილი წესით განხილვა და ადმინისტრაციული სახდელების შეფარდება;

ს) საკუთარი მიზნების მისაღწევად საჭირო სხვა ფუნქციების შესრულება და საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული სხვა უფლებამოსილებების განხორციელება.

3. სააგენტო უფლებამოსილია, ამ კანონითა და საქართველოს სხვა საკანონმდებლო და კანონქვემდებარე ნორმატიული აქტებით პირდაპირ გათვალისწინებული ფუნქციების შესრულების გარდა, ადმინისტრაციულ ორგანოებთან, ფიზიკურ და იურიდიულ პირებთან დადებული ხელშეკრულებების საფუძველზე განახორციელოს სხვა საქმიანობა (მომსახურება), თუ ეს საქმიანობა (მომსახურება) არ ეწინააღმდეგება საქართველოს კანონმდებლობას.

3 1. სააგენტო, თავისი კომპეტენციიდან გამომდინარე, უფლებამოსილია სასამართლო და ადმინისტრაციული ორგანოებისაგან, აგრეთვე სამედიცინო და საგანმანათლებლო დაწესებულებებისაგან მიიღოს ამ მუხლის 3 2 პუნქტით გათვალისწინებული ინფორმაცია, შექმნას და ადმინისტრირება გაუწიოს შესაბამის მონაცემთა ბაზას დოკუმენტის აპოსტილით დამოწმების/ლეგალიზაციის ხელშეწყობის მიზნით.

32. საქართველოს მთავრობა ამტკიცებს სასამართლო და ადმინისტრაციული ორგანოების, აგრეთვე სამედიცინო და საგანმანათლებლო დაწესებულებების მიერ გაცემული დოკუმენტების აპოსტილით დამოწმებისათვის/ლეგალიზაციისათვის საჭირო მონაცემთა ნუსხას, შესაბამისი მონაცემთა ბაზის ფორმირებისა და დოკუმენტის აპოსტილით დამოწმებისა და დოკუმენტის ლეგალიზაციის წესებს. 

4. სააგენტოს უფლებამოსილება (მომსახურება) ან უფლებამოსილების განსახორციელებლად (მომსახურების გასაწევად) საჭირო ცალკეული მოქმედებები შეიძლება შეასრულოს სხვა ადმინისტრაციულმა ორგანომ სააგენტოსთან დადებული ხელშეკრულების ან საქართველოს იუსტიციის მინისტრის სამართლებრივი აქტის საფუძველზე.

5. საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სააგენტოს უფლებამოსილებას (მომსახურებას) საზღვარგარეთ საქართველოს დიპლომატიური წარმომადგენლობის ან საკონსულო დაწესებულების საკონსულო თანამდებობის პირი (შემდგომ – საკონსულო თანამდებობის პირი) ახორციელებს სააგენტოს მიერ დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში. საკონსულო თანამდებობის პირის მიერ დელეგირებული უფლებამოსილების განხორციელების წესი და დელეგირების ფარგლებ განისაზღვრება საქართველოს საგარეო საქმეთა მინისტრისა და საქართველოს იუსტიციის მინისტრის ერთობლივი ბრძანებით.

საქართველოს 2013 წლის  6  სექტემბრის   კანონი №1014  – ვებგვერდი, 23.09.2013წ.
საქართველოს 2014 წლის 5 მარტის  კანონი №2053  – ვებგვერდი, 17.03.2014წ.
საქართველოს 2016 წლის 27  აპრილის კანონი  5023  - ვებგვერდი, 13.05.2016წ.
საქართველოს 2016 წლის 27  აპრილის კანონი  5035  - ვებგვერდი, 13.05.2016წ.

    მუხლი 41. სამოქალაქო რეესტრი 

სამოქალაქო რეესტრი არის საქართველოს მოქალაქეობისა და მიგრაციის საკითხთა, სამოქალაქო აქტების რეგისტრაციის, საცხოვრებელი ადგილის მიხედვით ფიზიკურ პირთა რეგისტრაციისა და პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტების გაცემის შესახებ მონაცემთა სისტემური ერთობლიობა.

საქართველოს 2016 წლის 27  აპრილის კანონი  5035  - ვებგვერდი, 13.05.2016წ.

    მუხლი 5. ადმინისტრაციული ორგანოს მხარდაჭერა

სააგენტოს მიერ სხვა ადმინისტრაციული ორგანოს მხარდაჭერის  პირობები შეიძლება განისაზღვროს საქართველოს მთავრობის სამართლებრივი აქტით ან/და შესაბამის ადმინისტრაციულ ორგანოსთან დადებული ხელშეკრულებით.

    მუხლი 6. სააგენტოს მიერ გაწეული მომსახურება და მომსახურების საფასური

1. მომსახურება არის „საქართველოს მოქალაქეობის შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის, „საქართველოს მოქალაქეთა და საქართველოში მცხოვრებ უცხოელთა რეგისტრაციის, პირადობის (ბინადრობის) მოწმობისა და საქართველოს მოქალაქის პასპორტის გაცემის წესის შესახებ“, „სამოქალაქო აქტების შესახებ“ და „უცხოელთა და მოქალაქეობის არმქონე პირთა სამართლებრივი მდგომარეობის შესახებ“ საქართველოს კანონების, ამ კანონისა და სხვა ნორმატიული აქტების შესაბამისად სააგენტოს მიერ განხორციელებული საქმიანობა.

2. საფასური არის სააგენტოსა და დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში საკონსულო თანამდებობის პირის მიერ გაწეული მომსახურებისათვის დადგენილი სავალდებულო გადასახდელი, დამატებული ღირებულების გადასახადის ჩათვლით.

3. სააგენტოსა და დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში საკონსულო თანამდებობის პირის მიერ გაწეული მომსახურების ვადები და ამ მომსახურებისთვის დაწესებული საფასურის ოდენობები, საფასურის გადახდის, გადახდილი საფასურის დაბრუნებისა და საფასურის გადახდისაგან გათავისუფლების წესი და პირობები განისაზღვრება საქართველოს მთავრობის დადგენილებით, საქართველოს იუსტიციის მინისტრის ბრძანებით ან/და ხელშეკრულებით.

    მუხლი 7. სააგენტოს მართვა და ხელმძღვანელობა

1. სააგენტოს ხელმძღვანელობს სააგენტოს თავმჯდომარე, რომელსაც თანამდებობაზე ნიშნავს და თანამდებობიდან ათავისუფლებს საქართველოს იუსტიციის მინისტრი. სააგენტოს თავმჯდომარე წარმოადგენს სააგენტოს მესამე პირებთან ურთიერთობაში და ახორციელებს სრულ ადმინისტრაციულ უფლებამოსილებებს სააგენტოში.

2. სააგენტოს თავმჯდომარის ფუნქციები და უფლებამოსილებები განისაზღვრება სააგენტოს დებულებით.

3. სააგენტოს თავმჯდომარეს შეიძლება ჰყავდეს მოადგილეები.

    მუხლი 8. სააგენტოს სტრუქტურა და ტერიტორიული სამსახურები

1. სააგენტომ თავისი უფლებამოსილებები შეიძლება განახორციელოს  სტრუქტურული ქვედანაყოფების და ტერიტორიული სამსახურების მეშვეობით .

2. სააგენტოს სტრუქტურული ქვედანაყოფებისა და ტერიტორიული სამსახურების დასახელებები და მათ მიერ უფლებამოსილების განხორციელების წესი, აგრეთვე სააგენტოს საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა საკითხები განი­საზღვრება სააგენტოს დებულებით, რომელსაც ამტკიცებს საქართველოს იუსტიციის მინისტრი.

3. (ამოღებულია - 27.04.2016, №5035).

4. სააგენტოს უფლებამოსილების სფეროში შემავალ საკითხებთან დაკავშირებით სააგენტოს თავმჯდომარემ შეიძლება შექმნას საკონსულტაციო საბჭო, რომლის შემადგენლობაში შესაძლებელია შეყვანილ იქნენ სხვა ადმინისტრაციული ორგანოს, ადგილობრივი და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლები, შესაბამისი სფეროს ექსპერტები და სპეციალისტები.

საქართველოს 2016 წლის 27  აპრილის კანონი  5035  - ვებგვერდი, 13.05.2016წ.

    მუხლი 9. სააგენტოს ქონება და შემოსავლები

1. სააგენტოს საკუთარი მიზნების მისაღწევად და ფუნქციების შესასრულებლად აქვს ქონება, რომლის ფორმირების წესი განისაზღვრება საქართველოს კანონმდებ­ლო­ბით.

2. სააგენტოს ქონება შედგება ძირითადი და საბრუნავი საშუალებებისაგან, აგრეთვე სხვა მატერიალური ფასეულობებისა და ფინანსური რესურსებისაგან, რომლებიც აისახება სააგენტოს ბალანსზე.

3. სააგენტოს დაფინანსების წყაროებია:

ა) საქართველოს სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილი სახსრები;

ბ) სააგენტოს მიერ მომსახურების გაწევისათვის დადგენილი საფასური;

გ)  ხელშეკრულების საფუძველზე გაწეული მომსახურებიდან მიღებული შემოსავალი;

დ) კრედიტები და გრანტები;

ე)  შემოწირულებების სახით მიღებული შემოსავლები;

ვ) საქართველოს კანონმდებლობით ნებადართული სხვა შემოსავლები.

4 . სააგენტოს საკუთარი მიზნების მისაღწევად და ამოცანების შესასრულებლად უფლება აქვს, გასცეს გრანტი. სააგენტოს მიერ გრანტის გაცემის წესს ამტკიცებს საქართველოს იუსტიციის მინისტრი.

    მუხლი 10. სააგენტოს საქმიანობაზე სახელმწიფო კონტროლი

სააგენტოს საქმიანობაზე სახელმწიფო კონტროლს საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით ახორციელებს საქართველოს იუსტიციის სამინისტრო.

    მუხლი 11. სააგენტოს საქმიანობის შეწყვეტისა და მისი ლიკვიდაციის წესი

სააგენტოს საქმიანობის შეწყვეტა და მისი ლიკვიდაცია ხორციელდება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

 

თავი III. გარდამავალი და დასკვნითი დებულებები

    მუხლი 12. გარდამავალი დებულებები

1. რეორგანიზებულ იქნეს საჯარო სამართლის იურიდიული პირი – სამოქალაქო რეესტრის სააგენტო საჯარო სამართლის იურიდიულ პირად – სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოდ. საჯარო სამართლის იურიდიული პირი – სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტო არის საჯარო სამართლის იურიდიული პირის − სამოქალაქო რეესტრის სააგენტოს უფლებამონაცვლე.

2. საქართველოს იუსტიციის სამინისტრომ ამ კანონის ამოქმედებიდან ერთი თვის ვადაში, საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით უზრუნველყოს საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – სამოქალაქო რეესტრის სააგენტოს რეორგანიზაციასთან დაკავშირებული ღონისძიებების განხორციელება. ამ ღონისძიებების დასრულებამდე საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოს ფუნქციებს ასრულებს საჯარო სამართლის იურიდიული პირი − სამოქალაქო რეესტრის სააგენტო.

    მუხლი 13. კანონის ამოქმედება

ეს კანონი ამოქმედდეს გამოქვეყნებიდან მე-15 დღეს.

 

საქართველოს პრეზიდენტი            მ . სააკაშვილი

თბილისი,

2012 წლის 25 მაისი.

№6319- I

LAW OF GEORGIA ON THE PUBLIC SERVICE DEVELOPMENT AGENCY

 

Chapter I - General Provisions

 

Article 1- Scope of regulation

This Law defines the legal status of the Public Service Development Agency (‘the Agency’), the main principles and directions of its operation, its relations with other administrative bodies, and natural and legal persons.

 

Article 2 - Legal status of the Agency

The Agency is a legal entity under public law established on the basis of this Law and operating within the governance of the Ministry of Justice of Georgia.

 

Article 3 - Legal basis for the Agency operation

The legal basis for the Agency operation shall be the Constitution of Georgia, treaties and international agreements of Georgia, this Law, the Statute of the Agency, and other legislative and subordinate normative acts of Georgia.

 

Chapter II - Main Provisions

 

Article 4 - Goals and main functions of the Agency

1. Goals of the Agency shall be:

a) facilitating development of public services, introducing new and innovative services;

b) supporting projects and reforms that are important for the development of the country;

c) maintaining and continuously improving the civil registry;

d) fulfilling tasks and functions defined by this Law and other legal acts of Georgia.

2. Main functions of the Agency shall be:

a) establishing and smoothly functioning the organised system of registration of and document issuance to the citizens of Georgia, aliens residing in Georgia, and other persons under the legislation of Georgia, as well as providing access to the relevant data, as laid down in the legislation of Georgia;

b) initiating and facilitating the implementation of ideas focused on improving and increasing the efficiency of public services;

c) initiating and implementing development-oriented projects, based on the country needs;

d) supporting other administrative bodies for increasing their work efficiency and improving their services;

e) registering civil acts, making changes, amendments and/or addenda to civil records, invalidating civil records, re-registering civil acts, and issuing civil registration certificates;

f) establishing facts of legal significance within its competence;

g) establishing the legal relation of persons with Georgia, reviewing the issues related to acquisition and termination of the citizenship of Georgia, and issuing appropriate reports;

h) determining and terminating the status of stateless person;

i) registering natural persons according to their place of residence and de-registering them;

j) issuing citizenship and identity documents;

k) creating and issuing digital signature certificates and authentication certificates, and providing the related services under the procedure established by the legislation of Georgia.

l) creating and issuing cryptographic key certificates, and providing the related services under the procedure established by the legislation of Georgia.

m) issuing residence permits;

n) providing consular registration and de-registration of the citizens of Georgia;

o) issuing emigration permits;

p) legalising and apostillising documents issued in Georgia and intended for sending to another state as determined by the legislation of Georgia;

q) reviewing files of administrative offences falling within its competence as determined by law and imposing administrative penalties;

r) performing other functions required for achieving its own goals, and exercising other powers under the legislation of Georgia.

3. In addition to performing functions directly provided for by this Law and other legislative and subordinate normative acts of Georgia, the Agency may carry out other activities (render services) based on agreements concluded with administrative bodies, natural and legal persons, unless the activities (services) contradict the legislation of Georgia.

31. The Agency, based on its competency, shall be authorised to receive from judicial and administrative bodies, as well as from medical and educational institutions, information provided for in paragraph 32 of this article, to create and administer the appropriate database for the purpose of promoting apostille certification/legalisation of documents.

32. The Government of Georgia shall approve the list of the data necessary for apostille certification/legalisation of documents issued by judicial and administrative bodies, as well as by medical and educational institutions, the procedures for creating the appropriate database and apostille certification and legalisation of documents.

4. Other administrative body may exercise the powers (render the services) falling within the competence of the Agency or perform certain activities that are necessary to exercise the above powers (render the above services) based on an agreement concluded with the Agency or under a legal act of the Minister of Justice of Georgia.

5. Consular officials of diplomatic representations or consular offices of Georgia abroad (‘the consular officials’) shall exercise the powers (render the services) of the Agency within the powers delegated by the Agency under the legislation of Georgia. The procedure for exercising delegated powers by the consular officials and the scope of delegating powers shall be defined by a joint order of the Minister of Foreign Affairs of Georgia and the Minister of Justice of Georgia.

Law of Georgia No 1014 of 6 September 2013 – website, 23.9.2013

Law of Georgia No 2053 of 5 March 2014 – website, 17.3.2014

Law of Georgia No 5023 of 27 April 2016 – website, 13.5.2016

Law of Georgia No 5035 of 27 April 2016 – website, 13.5.2016

 

Article 41 – Civil Registry

Civil Registry is a systematic combination of data concerning the Georgian citizenship and migration issues, registration of civil acts, registration of natural persons according to their place of residence and issuance of identity documents.

Law of Georgia No 5035 of 27 April 2016 – website, 13.5.2016

 

Article 5 - Support to administrative bodies

The conditions for the Agency to support other administrative bodies shall be defined by a legal act of the Government of Georgia and/or an agreement concluded with the respective administrative body.

 

Article 6 - Services rendered by the Agency and service fees

1. A service shall be an activity implemented by the Agency according to the Organic Law of Georgia on the Citizenship of Georgia, the Law of Georgia on the Procedure for Registering the Citizens of Georgia and Aliens Residing in Georgia, for Issuing Identity (Residence) Cards and Passports of a Citizen of Georgia, the Law of Georgia on Civil Status Acts, and the Law of Georgia on Legal Status of Aliens and Stateless Persons, this Law and other normative acts.

2. A service fee shall be a fixed mandatory payment, including value added tax, for services rendered by the Agency and the consular official within the delegated powers.

3. The timeframes for services rendered by the Agency and the consular officials within the delegated powers and the amounts of the service fee, the procedure and conditions for paying the service fee, refunding the fees paid and exempting from paying the fee shall be defined by an ordinance of the Government of Georgia, an order of the Minister of Justice of Georgia and/or an agreement.

 

Article 7 - Management and administration of the Agency

1. The Chairman of the Agency shall manage the Agency. The Minister of Justice of Georgia shall appoint and dismiss the Chairman. The Chairman of the Agency shall represent the Agency in the relations with third parties and shall exercise full administrative powers within the Agency.

2. The functions and powers of the Chairman shall be defined by the Statute of the Agency.

3. The Chairman of the Agency may have deputies.

 

Article 8 - Structure and territorial offices of the Agency

1. The Agency may exercise its powers through structural sub-divisions and territorial offices of the Agency.

2. The names of structural sub-divisions and territorial offices of the Agency and the procedure for exercising their powers, as well as other issues related to the Agency activities shall be defined by the Statute of the Agency. The Minister of Justice of Georgia shall approve the Statute of the Agency.

3. (Deleted – 27.04.2016, No 5035).

4. Regarding the issues falling within the powers of the Agency, the Chairman of the Agency may establish an advisory board to consist of representatives of other administrative bodies, local and international organisations, as well as experts and specialists in the relevant fields.

Law of Georgia No 5035 of 27 April 2016 – website, 13.5.2016

 

Article 9 - Property and income of the Agency

1. To achieve its goals and perform its functions, the Agency shall have property. The property forming procedure shall be defined by the legislation of Georgia.

2. The property of the Agency shall consist of fixed and floating assets, as well as other material values ​​and financial resources to be entered into the balance sheet of the Agency.

3. Funding sources of the Agency shall be:

a) funds allocated from the State Budget of Georgia

b) fees fixed for services rendered by the Agency

c) income from services rendered under an agreement

d) credits and grants

e) revenues in the form of donations

f) other revenues permitted by the legislation of Georgia.

4. To achieve its goals and fulfil its objectives, the Agency may give grants. The Minister of Justice of Georgia shall approve the procedure for the Agency to give grants.

 

Article 10 - State control over the Agency activities

The Ministry of Justice of Georgia shall exercise state control over the Agency activities, as determined by the legislation of Georgia.

 

Article 11 – Procedure for terminating the Agency activities and liquidating the Agency

The Agency activities shall be terminated and the Agency shall be liquidated as provided for by the legislation of Georgia.

 

Chapter III - Transitional and Final Provisions

 

Article 12 - Transitional provisions

1. The Legal Entity under Public Law (LEPL) – the Civil Registry Agency shall be reorganised into the Legal Entity under Public Law (LEPL) – the Public Service Development Agency. LEPL Public Service Development Agency shall be a legal successor of LEPL Civil Registry Agency.

2. The Ministry of Justice of Georgia shall ensure to implement measures related to reorganising LEPL Civil Registry Agency as determined by the legislation of Georgia within one month after this Law is enacted. LEPL Civil Registry Agency shall perform the functions of LEPL Public Service Development Agency until the above measures are completed.

 

Article 13 - Enactment of the Law

This Law shall enter into force on the fifteenth day after its promulgation.

 

 

President of Georgia                                                                                                                                                      M. Saakashvili

Tbilisi

25 May 2012

No 6319-IS