ამ მუხლის მე–7 პუნქტი და ამ მუხლის მე–9 პუნქტი ერთმანეთთან წინააღმდეგობაში არიან, რადგან მე–7 პუნქტით აკრძალულია თამბაქოს რეკლამირება ტელევიზიასა და რადიოში, ხოლო მე–9 პუნქტი კი ამბობს–თამბაქოს ტელევიზიაში ან რადიოში რეკლამირებისას, გაფრთხილება უნდა გახმოვანდეს. გთხოვთ მიპასუხოთ წინააღმდეგობის მიზეზი/არსი?
თუ რეკლამა განთავსებულია ისეთ მასობრივ საინფორმაციოსაშუალებაში, რომელიც ფარავს რამდენიმე თვითთმართველი ერთეულის ტერიტორიას (ჟურნალ-გაზეთები), რომელმა თვითმმართველობის ორგანომ უნდა განახორციელოს სახელწმიფო კონტროლი ან რა მექანიზმები არსებობს სახელმწიფო კონტროლის განხორციელებისა?
საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროსთან არსებული საქართველოს სახელმწიფო ანტიმონოპოლიური სამსახურის უფროსის
ბრძანება №8/36
2000 წლის 14 ნოემბერი
ქ. თბილისი
სასაქონლო ნიშნით გაფორმებული მოხმარების საგნებითა და ვაჭრობის მოწყობილობებით რეკლამის გავრცელების შესახებ
ამ მუხლის მე–7 პუნქტი და ამ მუხლის მე–9 პუნქტი ერთმანეთთან წინააღმდეგობაში არიან, რადგან მე–7 პუნქტით აკრძალულია თამბაქოს რეკლამირება ტელევიზიასა და რადიოში, ხოლო მე–9 პუნქტი კი ამბობს–თამბაქოს ტელევიზიაში ან რადიოში რეკლამირებისას, გაფრთხილება უნდა გახმოვანდეს. გთხოვთ მიპასუხოთ წინააღმდეგობის მიზეზი/არსი?
თუ რეკლამა განთავსებულია ისეთ მასობრივ საინფორმაციოსაშუალებაში, რომელიც ფარავს რამდენიმე თვითთმართველი ერთეულის ტერიტორიას (ჟურნალ-გაზეთები), რომელმა თვითმმართველობის ორგანომ უნდა განახორციელოს სახელწმიფო კონტროლი ან რა მექანიზმები არსებობს სახელმწიფო კონტროლის განხორციელებისა?
საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროსთან არსებული საქართველოს სახელმწიფო ანტიმონოპოლიური სამსახურის უფროსის
ბრძანება №8/36
2000 წლის 14 ნოემბერი
ქ. თბილისი
სასაქონლო ნიშნით გაფორმებული მოხმარების საგნებითა და ვაჭრობის მოწყობილობებით რეკლამის გავრცელების შესახებ