|
„რეკლამის შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე
|
მუხლი 1. „რეკლამის შესახებ“ საქართველოს კანონის (პარლამენტის უწყებანი, №11-12, 14.03.1998, გვ. 15) მე-4 მუხლს დაემატოს შემდეგი შინაარსის 51 პუნქტი:
„51. რეკლამაში ფასის მითითების საკითხი რეგულირდება „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის მე-6 მუხლის მე-4 პუნქტის შესაბამისად.“. მუხლი 2. ეს კანონი ამოქმედდეს 2022 წლის 1 ივნისიდან. |
თბილისი, 29 მარტი 2022 წ. N1458-VIIIმს-Xმპ |
დოკუმენტის კომენტარები