დოკუმენტის სტრუქტურა
განმარტებების დათვალიერება
დაკავშირებული დოკუმენტები
დოკუმენტის მონიშვნები
„საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანებაში ცვლილების შეტანის შესახებ | |
---|---|
დოკუმენტის ნომერი | 106/ნ |
დოკუმენტის მიმღები | საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრი |
მიღების თარიღი | 13/06/2019 |
დოკუმენტის ტიპი | საქართველოს მინისტრის ბრძანება |
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი | ვებგვერდი, 14/06/2019 |
სარეგისტრაციო კოდი | 430030000.22.022.017730 |
|
„საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე
|
„ნორმატიული აქტების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის მე-20 მუხლის მე-4 პუნქტის საფუძველზე, ვბრძანებ: |
მუხლი 1 |
შეტანილ იქნეს ცვლილება „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანებაში (სსმ III, 01.10.2010 წ., №126, მუხ. 1840) და ბრძანების მე-2 პუნქტით დამტკიცებული „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საფასურის“ (დანართი №2):
1. მუხლი 13 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 13. ავტორიზაციის საფასური უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებლისათვის 1. ავტორიზაციის მაძიებლად ცნობის შემთხვევაში, უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულება იხდის ავტორიზაციის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის (მინიმუმ 20 და მაქსიმუმ 42 კაც/დღე) მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება საერთო შეფასებაში (100%) შესაბამისი წილის მქონე და შინაარსობრივი/რაოდენობრივი ნიშნით ჩაშლილი შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: ა) უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სახე – 1/10 წილი, საიდანაც: ა.ა) კოლეჯი = 30%; ა.ბ) სასწავლო უნივერსიტეტი = 50%; ა.გ) უნივერსიტეტი =100%; ბ) მდგომარეობა (არსებული/ახალი) – 1/20 წილი, საიდანაც: ბ.ა) ახალი = 70%; ბ.ბ) არსებული = 100%; გ) სტუდენტების მოთხოვნილი ზღვრული რაოდენობა – ¼ წილი, საიდანაც: გ.ა) 1-500 = 60%; გ.ბ) 501-1500 = 70%; გ.გ) 1501-4500 = 80%; გ.დ) 4501-13500 = 90%; გ.ე) 13501-და მეტი = 100%; დ) მითითებული უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების რაოდენობა – ¼ წილი, საიდანაც: დ.ა) 1-20 = 60%; დ.ბ) 21-50 = 70%; დ.გ) 51-100 = 80%; დ.დ) 101-150 = 90%; დ.ე) 151-და მეტი = 100%; ე) აკადემიური პერსონალის რაოდენობა – 1/5 წილი, საიდანაც: ე.ა) 1-50 = 45%; ე.ბ) 51-100 = 60%; ე.გ) 101-150 = 70%; ე.დ) 151-200 = 80%; ე.ე) 201-და მეტი = 100%; ვ) ფართი – 1/20 წილი, საიდანაც: ვ.ა) 1-5000 კვ.მ.= 50%; ვ.ბ) 5001-15000 კვ.მ. = 60%; ვ.გ) 15001-40000 კვ.მ. = 70%; ვ.დ) 40001-80000 კვ.მ. = 80%; ვ.ე) 80001-და მეტი კვ.მ. = 100%; ზ) მისამართების რაოდენობა და მდებარეობა – 1/10 წილი, საიდანაც: ზ.ა) ერთ მისამართზე = 0%; ზ.ბ) სხვადასხვა მისამართზე ერთ მუნიციპალიტეტში = 70%; ზ.გ) სხვადასხვა მუნიციპალიტეტში = 100%. 3. ამ მუხლის პირველი და მე-2 პუნქტების შესაბამისად, უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სახისა და კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით: ა) კოლეჯის სტატუსის მაძიებლისათვის:
ბ) სასწავლო უნივერსიტეტის სტატუსის მაძიებლისათვის:
გ) უნივერსიტეტის სტატუსის მაძიებლისათვის:
4. იმ შემთხვევაში, თუ უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებელი საავტორიზაციო განაცხადში მიუთითებს, რომ სურს რეგულირებადი სამედიცინო აკადემიური უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის განხორციელება, ამ მუხლის მე-3 პუნქტით განსაზღვრულ ავტორიზაციის საფასურს დაემატება შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონე ავტორიზაციის ექსპერტთა ანაზღაურებისა და მივლინების (საჭიროების შემთხვევაში) ხარჯები, რაც გამოითვლება ამ მუხლის მე- 2 პუნქტის მიხედვით გაანგარიშებული კაც/დღის ნამრავლით შესაბამის კოეფიციენტზე, შემდეგი სახით:
5. იმ შემთხვევაში, თუ უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებელი საავტორიზაციო განაცხადში მიუთითებს, რომ სურს პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების/მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელებაც, ამ მუხლის მე-3 პუნქტით განსაზღვრულ ავტორიზაციის საფასურს დაემატება ამ დანართის 16 მუხლით გათვალისწინებული საფასური.“. 2. მუხლი 14 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 14. ავტორიზაციის საფასური პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებლისათვის 1. ავტორიზაციის მაძიებლად ცნობის შემთხვევაში, პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულება იხდის ავტორიზაციის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის (მინიმუმ 6 და მაქსიმუმ 64 კაც/დღე) მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის და მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამის რაოდენობის შესაბამისად და საფასური შეადგენს:
3. მუხლი 15 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 15. ავტორიზაციის საფასური ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებლისათვის 1. ავტორიზაციის მაძიებლად ცნობის შემთხვევაში, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება იხდის ავტორიზაციის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება საერთო შეფასებაში (100%) შესაბამისი წილის მქონე და შინაარსობრივი/რაოდენობრივი ნიშნით ჩაშლილი შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: ა) მდგომარეობა (არსებული/ახალი) – 1/20 წილი, საიდანაც: ა.ა) ახალი = 70%; ა.ბ) არსებული = 100%; ბ) მოსწავლეთა მოთხოვნილი ზღვრული რაოდენობა – 1/3.33 წილი, საიდანაც: ბ.ა) 1-50 = 50%; ბ.ბ) 51-150 = 60%; ბ.გ) 151-300 = 70%; ბ.დ) 301-500 = 80%; ბ.ე) 501-1000 = 90%; ბ.ვ) 1001 და მეტი = 100%; გ) ზოგადი განათლების საფეხურების რაოდენობა, რომელთა შესაბამისი საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელებაც სურს დაწესებულებას – ½.5 წილი, საიდანაც: გ.ა) 1 = 30%; გ.ბ) 2 = 70%; გ.გ) 3 = 100%; დ) საგანმანათლებლო პროგრამების განმახორციელებელი პერსონალის რაოდენობა – 1/20 წილი, საიდანაც: დ.ა) 1-20 = 50%; დ.ბ) 21-50 = 60%; დ.გ) 51-100 = 70%; დ.დ) 101-150 = 80%; დ.ე) 151-და მეტი = 100%; ე) ფართი – 1/10 წილი, საიდანაც: ე.ა) 1-250 კვ.მ.= 45%; ე.ბ) 251- 500 კვ.მ. = 60%; ე.გ) 501-2000 კვ.მ. = 70%; ე.დ) 2001-5000 კვ.მ. = 80%; ე.ე) 5001-და მეტი კვ.მ. = 100%. ვ) მისამართების რაოდენობა და მდებარეობა – 1/10 წილი, საიდანაც: ვ.ა) ერთ მისამართზე = 0%; ვ.ბ) სხვადასხვა მისამართზე ერთ მუნიციპალიტეტში = 70%; ვ.გ) სხვადასხვა მუნიციპალიტეტში = 100%. 3. ამ მუხლის პირველი და მე-2 პუნქტების შესაბამისად, კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით, ავტორიზაციის საფასური შეადგენს:
4. მუხლი 16 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 16. საფასური პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის/მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამის განხორციელების უფლების მოპოვებისათვის 1. ზოგადსაგანმანათლებლო ან უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის მაძიებელი ან ამ სტატუსის მფლობელი, რომელსაც ზოგადსაგანმანათლებლო/უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის გარდა, სურს პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის/მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამის განხორციელების უფლების მოპოვება, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის (მინიმუმ 6 და მაქსიმუმ 64 კაც/დღე) მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის და მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამის რაოდენობის შესაბამისად და საფასურის ოდენობა განისაზღვრება ამ დანართის 14 მუხლის მე-2 პუნქტით დადგენილი ცხრილის შესაბამისად. 5. მუხლი 17 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 17. საფასური საგანმანათლებლო პროგრამის დამატებისათვის 1. უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელსაც სურს დაიმატოს შესაბამისი აკადემიური უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამა/პროგრამები, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება აკადემიური უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის რაოდენობის შესაბამისად და საფასური შეადგენს:
3. საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელსაც სურს დაიმატოს შესაბამისი პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამა/პროგრამები ან/და მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამა/პროგრამები, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 4. ამ მუხლის მე-3 პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის რაოდენობის შესაბამისად და საფასური შეადგენს:
6. მუხლი 18 ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით: „მუხლი 18. საფასური მოსწავლეთა/პროფესიულ სტუდენტთა/ სტუდენტთა ადგილების რაოდენობის გაზრდისათვის 1. ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელსაც სურს მოსწავლეთა ადგილების რაოდენობის გაზრდა, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება საერთო შეფასებაში (100%) შესაბამისი წილის მქონე და შინაარსობრივი/რაოდენობრივი ნიშნით ჩაშლილი შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: ა) მოსწავლეთა მოთხოვნილი რაოდენობა, რომლითაც დაწესებულებას სურს ადგილების ზღვრული რაოდენობის გაზრდა – 1/3.33 წილი, საიდანაც: ა.ა) 1-50 = 60%; ა.ბ) 51-100 = 70%; ა.გ) 101-200 = 80%; ა.დ) 201-500 = 90%; ა.ე) 501-და მეტი = 100%; ბ) მოსწავლეთა არსებული ზღვრული რაოდენობა – 1/3.33 წილი, საიდანაც: ბ.ა) 1-50 = 50%; ბ.ბ) 51-150 = 60%; ბ.გ) 151-300 =70%; ბ.დ) 301-500 = 80%; ბ.ე) 501-1000 = 90%; ბ.ვ) 1001 და მეტი = 100%; გ) საგანმანათლებლო პროგრამების განმახორციელებელი პერსონალის რაოდენობა – 1/5 წილი, საიდანაც: გ.ა) 1-20 = 40%; გ.ბ) 21-50 = 60%; გ.გ) 51-100 = 70%; გ.დ) 101-150 = 80%; გ.ე) 151-და მეტი = 100%; დ) მისამართების რაოდენობა და მდებარეობა – 1/10 წილი, საიდანაც: დ.ა) ერთ მისამართზე = 30%; დ.ბ) სხვადასხვა მისამართზე ერთ მუნიციპალიტეტში = 70%; დ.გ) სხვადასხვა მუნიციპალიტეტში = 100%; ე) ფართი – 1/10 წილი, საიდანაც: ე.ა) 0-250 კვ.მ.= 40%; ე.ბ) 251-500 კვ.მ. = 60%; ე.გ) 501-2000 კვ.მ. = 70%; ე.დ) 2001-5000 კვ.მ. = 80%; ე.ე) 5001-და მეტი კვ.მ. = 100%. 3. ამ მუხლის პირველი და მე-2 პუნქტების შესაბამისად, კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით, ავტორიზაციის საფასური შეადგენს:
4. უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელსაც სურს სტუდენტთა ადგილების რაოდენობის გაზრდა, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 5. ამ მუხლის მე-4 პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება საერთო შეფასებაში (100%) შესაბამისი წილის მქონე და შინაარსობრივი/რაოდენობრივი ნიშნით ჩაშლილი შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: ა) სტუდენტების მოთხოვნილი რაოდენობა, რომლითაც დაწესებულებას სურს ადგილების ზღვრული რაოდენობის გაზრდა – 1/5 წილი, საიდანაც: ა.ა) 1-100 = 60%; ა.ბ) 101-150 = 70%; ა.გ) 151-500 = 80%; ა.დ) 501-1000 = 90%; ა.ე) 1001-და მეტი = 100%; ბ) საგანმანათლებლო პროგრამების განმახორციელებელი პერსონალის რაოდენობა – 1/3.33 წილი, საიდანაც: ბ.ა) 1-20 = 45%; ბ.ბ) 21-50 = 60%; ბ.გ) 51-100 = 70%; ბ.დ) 101-150 = 80%; ბ.ე) 151-და მეტი = 100%; გ) მისამართების რაოდენობა და მდებარეობა – 1/3.33 წილი, საიდანაც: გ.ა) ერთ მისამართზე = 35%; გ.ბ) სხვადასხვა მისამართზე ერთ მუნიციპალიტეტში = 70%; გ.გ) სხვადასხვა მუნიციპალიტეტში = 100%; დ) ფართი – 1/5 წილი, საიდანაც: დ.ა) 1-500 კვ.მ.= 50%; დ.ბ) 501-1500 კვ.მ. = 60%; დ.გ) 1501-3000 კვ.მ. = 70%; დ.დ) 3001-5000 კვ.მ. = 80%; დ.ე) 5001-და მეტი კვ.მ. = 100%. 6. ამ მუხლის მე-4 და მე-5 პუნქტების შესაბამისად, კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით, საფასური შეადგენს:
7. საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომელსაც სურს პროფესიულ სტუდენტთა ადგილების ზღვრული რაოდენობის გაზრდა, იხდის საფასურს, რომლის ოდენობა გამოითვლება ექსპერტთა ჯგუფის სამუშაოს მოცულობის – კაც/დღეების რაოდენობის მიხედვით. 8. ამ მუხლის მე-7 პუნქტით გათვალისწინებული კაც/დღეების რაოდენობა განისაზღვრება პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის და მოკლე ციკლის საგანმანათლებლო პროგრამის რაოდენობის შესაბამისად და საფასური შეადგენს:
|
მუხლი 2 |
ეს ბრძანება ამოქმედდეს გამოქვეყნებისთანავე.
|
|
დოკუმენტის კომენტარები