დოკუმენტის სტრუქტურა
განმარტებების დათვალიერება
დაკავშირებული დოკუმენტები
დოკუმენტის მონიშვნები
საქართველოს ზოგიერთ საკანონმდებლო აქტში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანის შესახებ | |
---|---|
დოკუმენტის ნომერი | 513 |
დოკუმენტის მიმღები | საქართველოს პარლამენტი |
მიღების თარიღი | 27/09/2000 |
დოკუმენტის ტიპი | საქართველოს კანონი |
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი | სსმ, 35, 11/10/2000 |
სარეგისტრაციო კოდი | 0000.00.00.000000 |
საქართველოს კანონი
საქართველოს ზოგიერთ საკანონმდებლო აქტში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანის შესახებ
საქართველოს პარლამენტი ადგენს:
I. საქართველოს საგადასახადო კოდექსის (პარლამენტის უწყებანი, №32, 24 ივლისი, 1997) 161-ე მუხლი ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:
„მუხლი 161. საგადასახადო განაკვეთები
გადასახადის განაკვეთები დიფერენცირებულია ავტოსატრანსპორტო საშუალებათა სახეობების, ტვირთამწეობისა და ტევადობის მიხედვით და შეადგენს:
ავტოსატრანსპორტო საშუალებათა სახეობები | გადასახადის ოდენობა ლარებში |
მსუბუქი ავტომობილი | 5 |
სატვირთო ავტომობილი ტვირთამწეობით 3 ტონამდე (ჩათვლით) | 10 |
სატვირთო ავტომობილი ტვირთამწეობით 3-დან 10 ტონამდე (ჩათვლით) | 50 |
სატვირთო ავტომობილი ტვირთამწეობით 10-დან 20 ტონამდე (ჩათვლით) | 80 |
სატვირთო ავტომობილი 20 ტონაზე მეტი ტვირთამწეობით | 100 |
ავტობუსი 12 ადგილამდე (ჩათვლით) | 50 |
ავტობუსი 13-დან 30 ადგილამდე (ჩათვლით) | 70 |
ავტობუსი 30-ზე მეტი ადგილით | 100 |
II. „ავტომოტოტრანსპორტის მფლობელთა სამოქალაქო პასუხისმგებლობის სავალდებულო დაზღვევის შესახებ“ საქართველოს კანონში (პარლამენტის უწყებანი, №33, 31 ივლისი, 1997) შეტანილ იქნეს შემდეგი ცვლილებები:
1. მე-8 მუხლის პირველი პუნქტის „ა“ ქვეპუნქტში რიცხვები: 0,6; 0,8; 1; 1,2; 1,4 შესაბამისად შეიცვალოს ციფრებით: 0,3; 0,4; 0,5; 0,6; 0,7; ამავე მუხლის პირველი პუნქტის „ბ“ ქვეპუნქტში რიცხვები 1,4; 1,8; 1,4; 1,8; 2,4; 2,2; 0,4; 0,4; 2,4 შესაბამისად შეიცვალოს რიცხვებით: 0,7; 0,9; 0,7; 0,9; 1,2; 1,1; 0,2; 0,2; 1,2“.
2. მე-8 მუხლის მე-2 პუნქტიდან ამოღებულ იქნეს სიტყვები:
„სადაზღვევო ზედამხედველობის სამსახურის მიერ დადგენილი ინსტრუქციის შესაბამისად“.
3. მე-11 მუხლის პირველი პუნქტი ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:
„1. სადაზღვევო თანხის სიდიდე არ შეიძლება იყოს 3750 ლარზე ნაკლები“.
4. მე-18 მუხლი ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:
„მუხლი 18
მფლობელი ვალდებულია, ხოლო დაზარალებულს ან დაზარალებულის წარმომადგენელს შეუძლიათ საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევისას (სადაზღვევო შემთხვევის დადგომისას) წერილობით განუცხადონ მზღვეველს ამის შესახებ შემთხვევიდან არა უგვიანეს 30 დღე-ღამისა (დასვენებისა და უქმე დღეების ჩაუთვლელად) და 45 დღეში წარუდგინონ ცნობები მიყენებული ზიანის დროის, ადგილის, მიზეზისა და სხვა გარემოებათა შესახებ“.
III. „საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ“ საქართველოს კანონის (საკანონმდებლო მაცნე №22 (29), 16 ივნისი, 1999) მე-11 მუხლის ტექსტი ჩაითვალოს პირველ პუნქტად და დაემატოს შემდეგი შინაარსის მე-2 და მე-3 პუნქტები:
„2. სატრანსპორტო საშუალების სახელმწიფო ტექნიკური დათვალიერებისას ტარიფები განისაზღვროს შემდეგი ოდენობით:
ა) ავტოსატრანსპორტო საშუალების გამონაბოლქვი მავნე აირების, ხმაურის, განათებისა და კვების სისტემის შემოწმება – 5 ლარი;
ბ) ავტოტრანსპორტის ტექნიკური დათვალიერების ფირნიშის ღირებულება – 1 ლარი.
3. დიაგნოსტიკური შემოწმების ტარიფები განისაზღვროს შემდეგი ოდენობით:
ა) მსუბუქი ავტომანქანა – 7 ლარი;
ბ) ავტობუსი:
25-მდე ადგილით – 10 ლარი;
25 და 25-ზე მეტი ადგილით – 13 ლარი;
გ) სატვირთო ავტომანქანა:
2 ტონამდე ტვირთამწეობის – 10 ლარი;
2 ტონაზე მეტი ტვირთამწეობის – 13 ლარი.“.
IV. ამ კანონის პირველი მუხლი ამოქმედდეს 2001 წლის პირველი იანვრიდან.
V. ეს კანონი ამოქმედდეს გამოქვეყნებისთანავე.
საქართველოს პრეზიდენტი ე. შევარდნაძე
თბილისი,
2000 წლის 27 სექტემბერი.
№513–Iს
დოკუმენტის კომენტარები