დოკუმენტის სტრუქტურა
განმარტებების დათვალიერება
დაკავშირებული დოკუმენტები
დოკუმენტის მონიშვნები
„საჯარო სამართლის იურიდიული პირის - შემოსავლების სამსახურის სტრუქტურული ერთეულების დებულების დამტკიცების თაობაზე“ შემოსავლების სამსახურის უფროსის 2011 წლის 2 ივნისის №2742 ბრძანებაში დამატებების შეტანის შესახებ | |
---|---|
დოკუმენტის ნომერი | 5542 |
დოკუმენტის მიმღები | შემოსავლების სამსახური |
მიღების თარიღი | 02/04/2012 |
დოკუმენტის ტიპი | შემოსავლების სამსახურის ინდივიდუალურ-ადმინისტრაციული აქტი |
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი | ვებგვერდი, 06/04/2012 |
ძალაში შესვლის თარიღი | 02/04/2012 |
სარეგისტრაციო კოდი | 000000000.00.00.016054 |
შემოსავლების სამსახურის უფროსის
ბრძანება № 5542
201 2 წლის 2 აპრილი
ქ. თბილისი
„საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – შემოსავლების სამსახურის სტრუქტურული ერთეულების დებულების დამტკიცების თაობაზე“ შემოსავლების სამსახურის უფროსის 2011 წლის 2 ივნისის №2742 ბრძანებაში დამატებების შეტანის შესახებ
საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 63-ე მუხლის და „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – შემოსავლების სამსახურის დებულების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს ფინანსთა მინისტრის 2011 წლის 23 მაისის №303 ბრძანებით დამტკიცებული დებულების მე-3 მუხლის მე-2 პუნქტის „უ“ ქვეპუნქტის საფუძველზე, ვბრძანებ:
1. „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – შემოსავლების სამსახურის სტრუქტურული ერთეულების დებულების დამტკიცების თაობაზე“ შემოსავლების სამსახურის უფროსის 2011 წლის 2 ივნისის №2742 ბრძანებით დამტკიცებული „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – შემოსავლების სამსახურის ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის დებულების“ (დანართი №3):
ა) მე-5 მუხლს დაემატოს შემდეგი შინაარსის „დ“ ქვეპუნქტი:
„დ) მომსახურების ხარისხის მართვის სამმართველო.“;
ბ) მე-6 მუხლის მე-3 პუნქტს დაემატოს შემდეგი შინაარსის „ვ“ და „ზ“ ქვეპუნქტები:
„ვ) კომპეტენციის ფარგლებში, გადასახადის გადამხდელის, მისი წარმომადგენლისა და სხვა დაინტერესებული პირის კორესპონდენციის განხილვა და საპასუხო კორესპონდენციის მომზადება;
ზ) დეპარტამენტის ხელმძღვანელობის სხვა დავალებებისა და მითითებების შესრულება.“;
გ) მე-6 მუხლს დაემატოს შემდეგი შინაარსის მე-4 პუნქტი:
„4. მომსახურების ხარისხის მართვის სამმართველოს ფუნქციებია:
ა) მომსახურების ხარისხის დადგენილ სტანდარტებთან შესაბამისობის მონიტორინგი;
ბ) მომხმარებელთან ურთიერთობის ხარისხის ასამაღლებელი პროგრამების შემუშავება;
გ) მომსახურების ხარისხის მართვის ეფექტური ტექნოლოგიების/მექანიზმების შემუშავება, დანერგვის ინიციირება და სამუშაო პროცესში მონაწილეობა;
დ) მოქმედი პროცედურების დახვეწის მიზნით, მომსახურების პრობლემების/ხარვეზების შემოსავლების სამსახურის შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან ერთად განხილვა და პრობლემების გადაჭრის გზების წარდგენა შემოსავლების სამსახურის ხელმძღვანელობისათვის;
ე) მომსახურების პროცესში ჩართული თანამშრომლების კვალიფიკაციის შესაბამისობის კვლევა, კვალიფიკაციის ამაღლების, მომზადებისა და გადამზადების ინიციირება;
ვ) მომხმარებელთან ურთიერთობის კორპორატიული სტანდარტების შემუშავება შემოსავლების სამსახურის შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან ერთად და დანერგვა;
ზ) მომსახურების ხარისხის მართვის სახელმძღვანელოსა და მეთოდოლოგიური დოკუმენტების შემუშავების ინიციირება და შემუშავება;
თ) მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევის, შესწავლის/შეფასების უზრუნველყოფა;
ი) განხორციელებული კვლევების შედეგების ანალიზი და მომსახურების დონის გაუმჯობესებისკენ მიმართული ღონისძიებების დაგეგმვა;
კ) კომპეტენციის ფარგლებში, გადასახადის გადამხდელის, მისი წარმომადგენლისა და სხვა დაინტერესებული პირის კორესპონდენციის განხილვა და საპასუხო კორესპონდენციის მომზადება;
ლ) დეპარტამენტის ხელმძღვანელობის სხვა დავალებებისა და მითითებების შესრულება.“.
2. ეს ბრძანება ამოქმედდეს ხელმოწერისთანავე.
ჯ . ებანოიძე
დოკუმენტის კომენტარები