დოკუმენტის სტრუქტურა
განმარტებების დათვალიერება
დაკავშირებული დოკუმენტები
დოკუმენტის მონიშვნები
კონსოლიდირებული პუბლიკაციები
სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს შექმნისა და მისთვის სახელმწიფო ქონების გადაცემის შესახებ | |
---|---|
დოკუმენტის ნომერი | 223 |
დოკუმენტის მიმღები | საქართველოს პრეზიდენტი. |
მიღების თარიღი | 05/06/2001 |
დოკუმენტის ტიპი | საქართველოს პრეზიდენტის ბრძანებულება |
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი | სსმ, 61, 08/06/2001 |
ძალის დაკარგვის თარიღი | 01/01/2012 |
სარეგისტრაციო კოდი | 040.230.000.05.002.002. |
კონსოლიდირებული პუბლიკაციები |
დოკუმენტის კონსოლიდირებული ვარიანტის ნახვა ფასიანია, აუცილებელია სისტემაში შესვლა და საჭიროების შემთხვევაში დათვალიერების უფლების ყიდვა, გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია ან თუ უკვე რეგისტრირებული ხართ, გთხოვთ, შეხვიდეთ სისტემაში
პირველადი სახე (08/06/2001 - 13/06/2003)
საქართველოს პრეზიდენტის
ბრძანებულება №223
2001 წლის 5 ივნისი
ქ. თბილისი
სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს შექმნისა და მისთვის სახელმწიფო ქონების გადაცემის შესახებ
სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული საქმიანობის კოორდინაციისა და მონიტორინგის მიზნით „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ და „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის შესახებ“ საქართველოს კანონების შესაბამისად:
1. საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს სახელმწიფო შესყიდვების დეპარტამენტი რეორგანიზებულ იქნეს საჯარო სამართლის იურიდიულ პირად – სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოდ.
2. დამტკიცდეს საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თანდართული დებულება.
3. რეორგანიზაციის შედეგად შექმნილი სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო არის საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს სახელმწიფოს შესყიდვების დეპარტამენტის უფლებამონაცვლე.
4. სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს საქმიანობის სახელმწიფო კონტროლი განახორციელოს საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტრომ.
5. საქართველოს სახელმწიფო ქონების მართვის სამინისტრომ (ლ. ძნელაძე) უზრუნველყოს სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს სახელმწიფო შესყიდვების დეპარტამენტის სარგებლობაში არსებული შესაბამისი უძრავი და მოძრავი ქონების საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად გადაცემა.
6. საქართველოს ფინანსთა სამინისტრომ (ზ. ნოღაიდელი) უზრუნველყოს სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს ხარჯის 2002 წლის საქართველოს სახელმწიფო ბიუჯეტის პროექტში გათვალისწინება.
7. 2002 წლის საქართველოს სახელმწიფო ბიუჯეტის დამტკიცებამდე საქართველოს ფინანსთა სამინისტრომ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს დაფინანსება განახორციელოს საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროსათვის „საქართველოს 2001 წლის სახელმწიფო ბიუჯეტის შესახებ“ საქართველოს კანონით გამოყოფილი შესაბამისი ასიგნებების ფარგლებში.
8. საქართველოს პრეზიდენტის 2000 წლის 26 ივნისის №272 ბრძანებულებით დამტკიცებულ საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს დებულებაში შეტანილ იქნეს შემდეგი ცვლილებები და დამატება:
ა) მე-10 მუხლიდან ამოღებულ იქნეს „ზ“ ქვეპუნქტი;
ბ) მე-11 მუხლიდან ამოღებულ იქნეს „თ“ ქვეპუნქტი;
გ) მე-15 მუხლში სიტყვები „უფროსსა და სახელმწიფო შესყიდვების დეპარტამენტის“ ამოღებულ იქნეს;
დ) 23-ე მუხლიდან ამოღებულ იქნეს „გ“ ქვეპუნქტი;
ე) 24-ე მუხლიდან ამოღებულ იქნეს „გ“ ქვეპუნქტი;
ვ) 29-ე მუხლში სიტყვის „კონტროლს“ წინ დაემატოს სიტყვები „და სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს სახელმწიფო“.
ე. შევარდნაძე
საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს
დებულება
მუხლი 1. ზოგადი დებულებანი
1. სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო (შემდგომში – სააგენტო) არის საჯარო სამართლის იურიდიული პირი, მუდმივმოქმედი დამოუკიდებელი ორგანო, რომელიც ანგარიშვალდებულია საქართველოს პრეზიდენტის და სახელმწიფო კონტროლის განმახორციელებელი ორგანოს წინაშე.
2. სააგენტო შექმნილია „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონის საფუძველზე და ახორციელებს სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული საქმიანობის კოორდინაციასა და მონიტორინგს.
3. სააგენტო თავის საქმიანობისას ხელმძღვანელობს საქართველოს კონსტიტუციით, საერთაშორისო ხელშეკრულებებითა და შეთანხმებებით, „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონით და სხვა სამართლებრივი აქტებით, აგრეთვე ამ დებულებით. თავისი საქმიანობის შესახებ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო ადგენს ყოველწლიურ ანგარიშს, რომელიც სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოზე განხილვის შემდეგ ეგზავნება საქართველოს პრეზიდენტს და საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს, აგრეთვე ქვეყნდება საჯაროდ.
4. სააგენტო იმყოფება სახაზინო მომსახურებაზე, აქვს დამოუკიდებელი ბალანსი და ხარჯთა ნუსხა, სპეცანგარიში ხაზინაში, მრგვალი ბეჭედი საქართველოს სახელმწიფო გერბის გამოსახულებით და თავისი სახელწოდების აღნიშვნის.
5. სააგენტოს იურიდიული მისამართია ქ. თბილისი: 380008 გ. ჭანტურიას ქ. №12.
მუხლი 2. სააგენტოს მიზნები, ძირითადი ფუნქციები და საქმიანობის საგანი
1. სააგენტოს მიზანს წარმოადგენს „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონის აღსრულების უზრუნველყოფა, ხოლო საქმიანობის საგანია სახელმწიფო შესყიდვების სფეროში ერთიანი პოლიტიკის შემუშავება და გატარება.
2. სააგენტოს ძირითადი ფუნქციებია:
ა) „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონის მოქმედებისათვის საჭირო ნორმატიული აქტებისა და სტანდარტული სატენდერო დოკუმენტაციის შემუშავება და გამოცემა, მათი საერთაშორისო ნორმებთან ჰარმონიზაცია;
ბ) შემსყიდველი ორგანიზაციებიდან მიღებული ანგარიშებისა და საქართვეელოს ფინანსთა სამინისტროს მიერ მოწოდებული მონაცემების საფუძველზე სახელმწიფო შესყიდვების სფეროში ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის სისტემატური შესწავლა, გაანალიზება და სათანადო გადაწყვეტილებების მიღებისათვის საქართველოს პრეზიდენტისათვის წინადადებების მომზადება;
გ) სპეციალური სასწავლო პროგრამებისა და სასწავლო-მეთოდოლოგიური მასალებისა და დოკუმენტაციის სტანდარტული ფორმების მომზადება, სემინარებისა და ტრენინგების მოწყობა ხელისუფლების ცენტრალური და ადგილობრივი ორგანოებისათვის, სამართალდაცვის ორგანოებისათვის, მასმედიის წარმომადგენლებისა და სხვა დაინტერესებული პირებისათვის;
დ) განხორციელებული სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი საინფორმაციო ბაზის ჩამოყალიბება და სრულყოფა;
ე) შემსყიდველი ორგანიზაციებისათვის საექსპერტო და საკონსულტაციო-სარეკომენდაციო მომსახურება;
ვ) მიმწოდებელთა რეესტრის წარმოება;
ზ) თანამედროვე საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების საშუალებების სახელმწიფო შესყიდვების სისტემაში დანერგვის ხელშეწყობა;
თ) სახელმწიფო შესყიდვების საქვეყნოობის უზრუნველსაყოფად შესაბამისი ნორმატიული აქტების და ანგარიშგებითი ინფორმაციის გამოქვეყნება, სპეციალური პერიოდული ბიულეტენის დაარსება;
ი) სახელმწიფო შესყიდვების დროს წარმოქმნილი დავების ადმინისტრაციული წესით განხილვა მოდავე მხარეთა სავალდებულო მონაწილეობით.
3. სააგენტო თავისი ფუნქციების განხორციელებისას ხელმძღვანელობს შემდეგი პრინციპებით:
ა) სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელებისას შესყიდვების მაქსიმალური ეკონომიურობისა და ეფექტიანობის უზრუნველყოფა, სახელმწიფო შესყიდვებისათვის განკუთვნილი სახსრების რაციონალური ხარჯვის მიზნით;
ბ) სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელებისას შესყიდვების მონაწილეთა მიმართ სამართლიანი და არადისკრიმინაციული მიდგომის უზრუნველყოფა, ჯანსაღი კონკურენციის მხარდაჭერა და სახელმწიფო შესყიდვების პროცედურების გამჭვირვალობისათვის ხელის შეწყობა;
გ) სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი სისტემის შექმნა და მის მიმართ საზოგადოებრივი ნდობის ჩამოყალიბება.
4. სააგენტოს თავისი ფუნქციების უზრუნველსაყოფად უფლება აქვს:
ა) მოითხოვოს შემსყიდველი ორგანიზაციებისაგან განხორციელებული შესყიდვების შესახებ ანგარიშების წარმოდგენა „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონითა და შესაბამისი კანონქვემდებარე აქტებით დადგენილი ფორმებითა და ვადებში, აგრეთვე მოითხოვოს შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და შესყიდვებში მონაწილე პირთაგან სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული ნებისმიერი ინფორმაცია, სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ ხელშეკრულებების შესრულებასთან დაკავშირებული ინფორმაციის ჩათვლით;
ბ) მოიწვიოს თათბირები სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებულ საკითხებზე;
გ) კანონითა და შესაბამისი აქტებით დადგენილი ნორმების დარღვევის ან მათი არასწორი გამოყენებისას, სახელმწიფო შესყიდვებისათვის გამოყოფილი სახსრების არაეკონომიური ხარჯვის ფაქტების დაფიქსირების შემთხვევაში, მიუთითოს ამ ფაქტებზე შემსყიდველ ორგანიზაციებს და მოითხოვოს მათგან არასწორი გადაწყვეტილებებისა და მოქმედებების დადგენილ წესებთან და ნორმებთან შესაბამისობაში მოყვანა შესყიდვის პროცედურების კანონის მკაცრად დაცვის უზრუნველსაყოფად;
დ) „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონისა და შესაბამისი ნორმატიული აქტით მინიჭებული კომპეტენციის ფარგლებში ადმინისტრაციული წესით განიხილოს სააგენტოში შემოსული საჩივრები;
ე) უფლებამოსილი პირების წინაშე დააყენოს შემსყიდველი ორგანიზაციების მიერ მიღებული გადაწყვეტილებების გადასინჯვის ან გაუქმების საკითხი;
ვ) „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონისა და შესაბამისი ნორმატიული აქტების მოთხოვნათა დარღვევის შემთხვევაში კანონმდებლობით განსაზღვრული ორგანოების წინაშე დააყენოს სახელმწიფო შესყიდვებში მონაწილე მხარეების პასუხისმგებლობის საკითხი;
ზ) თავისი კომპეტენციის ფარგლებში მონაწილეობა მიიღოს სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავებისა და საჩივრების სასამართლო წესით განხილვის პროცესებში;
თ) აწარმოოს მიმწოდებელი ფიზიკური და იურიდიული პირების რეესტრი ყოველწლიურად განახლებადი მონაცემების საფუძველზე;
ი) გამოსცეს სპეციალური პერიოდული ბიულეტენი სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული ინფორმაციის გავრცელების მიზნით;
კ) თავის კომპეტენციაში შემავალ საკითხებთან დაკავშირებით დაამყაროს საქმიანი ურთიერთობა ქვეყნის სხვადასხვა ორგანიზაციასთან, იურიდიულ და ფიზიკურ პირებთან, აგრეთვე უცხო ქვეყნების შესაბამის ორგანოებთან, საერთაშორისო ორგანიზაციებთან;
ლ) განახორციელოს დამატებითი ფასიანი მომსახურება და შეასრულოს სამუშაოები ხელშეკრულების საფუძველზე იმ საკითხებზე, რომლებიც უშუალოდ არ წარმოადგენს მის ვალდებულებას;
მ) დადოს გარიგებები, გამოვიდეს სასამართლოში მოსარჩელედ და მოპასუხედ;
ნ) თავისი კომპეტენციის ფარგლებში განახორციელოს საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული სხვა უფლებამოსილებანი.
მუხლი 3. სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს ხელმძღვანელობა, სტრუქტურა და კადრები
1. სააგენტოს ხელმძღვანელობს თავმჯდომარე, რომელსაც საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის მინისტრის წარდგინებით თანამდებობაზე ნაშნავს და თანამდებობიდან ათავისუფლებს საქართველოს პრეზიდენტი. წარსადგენი კანდიდატურის შერჩევას მინისტრი ახდენს კონკურენტულ საფუძველზე და გამჭვირვალე მეთოდით.
2. სააგენტოს თავმჯდომარე:
ა) კანონმდებლობით დადგენილი წესით სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოსთან შეთანხმებით გამოსცემს „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ კანონის მოქმედებისათვის საჭირო ნორმატიულ აქტებს. სააგენტოს თავმჯდომარის მიერ გამოცემული ნორმატიული აქტიბრძანება, სავალდებულოა შესასრულებლად სახელმწიფო შესყიდვებში მონაწილე ყველა სუბიექტისათვის;
ბ) შიდაორგანიზაციულ საკითხებზე გამოსცემს განკარგულებებს;
გ) აწესრიგებს სააგენტოს გამგებლობის სფეროსათვის მიკუთვნებულ საკითხებს;
დ) ამტკიცებს სააგენტოს შინაგანაწესს, სააგენტოს საშტატო ნუსხას, ზედამხედველობას უწევს სააგენტოს სტრუქტურული ქვედანაყოფების მიერ დაკისრებული მოვალეობების შესრულებას და ახორციელებს თანამშრომელთა საქმიანობის კონტროლს;
ე) თავისი კომპეტენციის ფარგლებში თანამდებობაზე ნიშნავს და თანამდებობიდან ათავისუფლებს სააგენტოს თანამშრომლებს;
ვ) განკარგავს სააგენტოს სახსრებს და ახორციელებს მათი გამოყენების კონტროლს, პასუხისმგებელია სააგენტოს საკუთრებაში ან მფლობელობაში და სარგებლობაში არსებული ქონებისა და ფულადი სახსრების მიზნობრივი და სწორი ხარჯვისათვის;
ზ) სააგენტოს საქმეებს უძღვება ერთპიროვნულად და პერსონალურად აგებს პასუხს სააგენტოს საქმიანობის სწორი წარმართვისათვის;
თ) საქართველოს პრეზიდენტს დადგენილი წესით წარუდგენს წინადადებებს გადაწყვეტილებების მისაღებად იმ საკითხებზე, რომლებიც სააგენტოს გამგებლობის სფეროს განეკუთვნება;
ი) დამატებითი უფლებამოსილების გარეშე წარმოადგენს სააგენტოს ყველა სახელმწიფო და არასახელმწიფო დაწესებულებებთან ურთიერთობისას, აგრეთვე-სასამართლოში სააგენტოს საქმიანობასთან დაკავშირებული საკითხების განხილვისას.
3. სააგენტოს თავმჯდომარეს ჰყავს ორი მოადგილე, მათ შორის ერთი – პირველი, რომელთაც სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოსთან შეთანხმებით თანამდებობაზე ნიშნავს და თანამდებობიდან ათავისუფლებს სააგენტოს თავმჯდომარე. თავმჯდომარის მოადგილეებს შორის ფუნქციებს ანაწილებს სააგენტოს თავმჯდომარე.
4. სააგენტოში შედის შემდეგი სამმართველოები:
ა) საინფორმაციო-მეთოდური სამმართველო;
ბ) ანალიზისა და მონიტორინგის სამმართველო;
გ) იურიდიული სამმართველო;
დ) ადმინისტრაციულ-ტექნიკური სამსახური.
5. სააგენტოს სამმართველოების უფროსებს, მათ მოადგილეებს, მთავარ სპეციალისტებს და მოსამსახურეებს თანამდებობაზე ნიშნავს და თანამდებობიდან ათავისუფლებს სააგენტოს თავმჯდომარე. მათი ატესტაცია ტარდება ყოველწლიურად სააგენტოსთან არსებული სამეთვალყურეო საბჭოს დამტკიცებული საატესტაციო კომისიის მიერ, რომელსაც ხელმძღვანელობს სააგენტოს თავმჯდომარე.
6. აღნიშნული სამმართველოების და სამსახურის საქმიანობის წესი განისაზღვრება სააგენტოს თავმჯდომარის მიერ დამტკიცებული შესაბამისი სამმართველოსა და სამსახურის დებულებით, ხოლო პერსონალის მართვის საკითხები წესრიგდება სააგენტოს თავმჯდომარის მიერ დამტკიცებული შინაგანაწესით.
7. სააგენტო უფლებამოსილია ახალი სამმართველოს შექმნის მიზნით სახელმწიფო კონტროლის განმახორციელებელ ორგანოსთან და სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოსთან შეთანხმებით დებულებაში შესაბამისი ცვლილებები დასამტკიცებლად წარუდგინოს საქართველოს პრეზიდენტს.
მუხლი 4. სააგენტოს საქმიანობის სახელმწიფო კონტროლის და საზოგადოებრივი ზედამხვედველობა
1. სააგენტოს საქმიანობის სახელმწიფო კონტროლს ახორციელებს საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტრო.
2. საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტრო უფლებამოსილია მოსთხოვოს სააგენტოს კონტროლის განსახორციელებლად საჭირო მასალებისა და ინფორმაციის წარმოდგენა.
3. სააგენტო ვალდებულია:
ა) საქართველოს ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროს და საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სხვა ორგანოებს შეუთანხმოს საშტატო ნუსხისა და თანამშრომელთა ხელფასის ფონდის განსაზღვრის, სესხის აღების, თავდებობისა და სააგენტოს ქონებასთან დაკავშირებული სხვა საკითხები, თუ ისინი სცილდება ჩვეულებრივი საქმიანობის ფარგლებს, ასევე უძრავი ქონების შეძენა, გასხვისება და დატვირთვა.
ბ) საქმიანობის საჯაროობის უზრუნველსაყოფად და საზოგადოებრივი ზედამხედველობის სრულყოფილად განხორციელების მიზნით სააგენტოს წლიური სამუშაო პროგრამა დასამტკიცებლად, ხოლო ბიუჯეტი შესათანხმებლად წარუდგინოს სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოს.
4. სააგენტო უფლებამოსილია გაასაჩივროს ზემდგომ სახელმწიფო ორგანოში ან\და სასამართლოში ეკონომიკის, მრეწველობისა და ვაჭრობის სამინისტროსა და სხვა ორგანოების მიერ სააგენტოს საქმიანობასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილება.
მუხლი 5. სააგენტოს ქონება და ფინანსები
1. სააგენტოს დასახული მიზნებისა და დაკისრებული ფუნქციების განსახორციელებლად სახელმწიფო ქონების მართვის სამინისტრო გადასცემს სახელმწიფო ქონებას საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
2. სააგენტოს ქონებას შეადგენს ძირითადი და საბრუნავი საშუალებები, აგრეთვე სხვა მატერიალური ფასეულობა და ფინანსური რესურსები.
3. სააგენტოს დაფინანსება ხორციელდება:
ა) საქართველოს სახელმწიფო ბიუჯეტიდან გამოყოფილი მიზნობრივი სახსრებით;
ბ) ხელშეკრულების საფუძველზე შესრულებული ამ სამუშაოდან მიღებული შემოსავლით, რომელიც პირდაპირ არ წარმოადგენს სააგენტოს უშუალო ფუნქციას, მაგრამ შეესაბამება მის წინაშე არსებულ ამოცანებს. ამგვარი ხელშეკრულების სფეროების (მიმწოდებლებისათვის ტრენინგური, დაინტერესებული აუდიტორიისათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება და კონსულტაციები, საერთაშორისო პროგრამებში მონაწილეობა და სხვ.) წინასწარ უთანხმდება სააგენტოსთან არსებულ სამეთვალყურეო საბჭოს;
გ) საქართველოს კანონმდებლობით ნებადართული სხვა შემოსავლებით.
4. სააგენტოსათვის გადაცემული ქონება და შემოსავლები კანონის შესაბამისად ხმარდება სააგენტოს მიზნებისა და ფუნქციების განხორციელებას, მუშაკთა მატერიალურ სტიმულირებას და სააგენტოს მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის განმტკიცებას.
მუხლი 6. სააგენტოს საბუღალტრო ანგარიშგება
საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით სააგენტო აწარმოებს საფინანსო-ეკონომიკური საქმიანობის აღრიცხვა-ანგარიშგებას და ადგენს ბალანსს.
მუხლი 7. დებულებაში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანის წესი
1. სააგენტოს დებულებაში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანა ხდება საქართველოს პრეზიდენტის ბრძანებულებით.
2. სააგენტოს რეორგანიზაცია „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის შესახებ“ კანონის შესაბამისად ან ლიკვიდაცია ხორციელდება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
დოკუმენტის კომენტარები